網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月4日 星期一

李詩韻當男友係結婚對象 佢都幾叻仔,對我好好 李詩韻,




【認戀西裝友】李詩韻當男友係結婚對象: 佢都幾叻仔,對我好好

2014-08-03 20:17:00



李詩韻被撞破同新男友拍拖發忟憎,不過好快佢就喺社交網站認咗呢段戀情。

李詩韻8月2號凌晨喺中環同西裝男蹺手拍拖斷正,搞到佢即場發忟憎,不過開心事又唔會嬲得耐,佢轉頭已喺社交平台自爆戀情。

今日李詩韻喺馬鞍山出席活動,被追問新戀情,佢對男友讚不絕口,笑笑口話:「我哋啱啱先開始,今次公開戀情真係好冒險,佢始終係圈外人,總之我男友喺美國創業,都幾叻仔,對我好好,就係講咁多」但係點都唔肯講到點樣識呢個男朋友,佢只係話:「總之好開心,咁公開唔係一件容易嘅事,我都係第一次公開,佢都唔係成日喺香港,希望大家畀多啲空間。」不過佢就好坦白承認會當對方為結婚對象:「有呢個潛質,都係有先會講。」

見佢同男朋友被影到當日,佢緊張到發忟憎,似乎好維護呢個男朋友,李詩韻話:「又冇話係維護邊個,身邊啲朋友都驚咗我,企喺我身邊嘅異性都會被人起底,我只係唔想再有呢啲事發生,希望大家唔好騷擾我另一半。o依家男友飛咗返美國,覺得異地戀都好好,唔駛成日喺香港面對啲壓力!」



李詩韻話現任男友喺美國創業,仲讚佢幾叻仔。



李詩韻fb



佢不諱言當新男友係結婚對象。



鍾意就快D Share啦!