網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月18日 星期一

娛圈多白眼 梁健平謝阿姐鼓勵 梁健平,汪明荃,阿姐,




娛圈多白眼 梁健平謝阿姐鼓勵



其他影片:>>






那些年的綠葉 梁健平爆影后被白眼辛酸史

娛樂圈一向現實,尤其是當綠葉一群,很難避免不受其他演員白眼。性格樂觀的梁健平笑說:「我聽唔到睇唔到,因為我久唔久失聰失明。」不過,倒是一位影后級前輩的經歷,令梁健平忿忿不平,他說:「一個影后級前輩親口同我講,佢年紀大記唔到嘢,俾人白眼,要同現場男主角講對唔住,我聽到真係好心酸!你講唔到對白阻住個戲,或者動作慢,佢就睇唔起你,不屑你行為,每個人都會老,到你老,有人咁對你,你唔會難堪㗎咩?人哋喺呢行咁多年,咁對人哋於心何忍?我見到呢啲會好憤怒。呢個唔係制度問題,係個人品格問題,我好討厭。」

多年來,梁健平感激恩師關海山教導,更感激阿姐汪明荃的一番鼓勵,他說:「拍《野蠻奶奶大戰戈師奶》,我同阿姐爭做大中華區CEO,初頭佢質疑我得唔得,拍完之後阿姐同我講『唔,你啲戲都幾好!努力啲啦健平。』呢番鼓勵真係銘記於心,搞到我成晚瞓唔到。」



■阿姐的一番鼓勵說話,令梁健平銘記於心。

資料圖片



鍾意就快D Share啦!