掃呢頁CODE去手機

2014年8月18日 星期一

杜德偉尾場舊愛君如撐場 騷後歐遊慰妻 君如,杜德偉,吳君如,




杜德偉尾場舊愛君如撐場 騷後歐遊慰妻

2014-08-18 12:10:00



杜德偉尾場個唱,祖兒任嘉賓(左圖),而Alex連黑色打底褲都除埋(右圖),果然去到好盡!(攝影:仇志德)

杜德偉一連兩場《極杜世界巡迴演唱會2014》 完滿結束,頭場有舊愛周汶錡,尾場就有舊愛吳君如,嘉賓就係容祖兒同衛蘭,佢哋一齊合唱《信自己》,仲有一班好友,關之琳同台灣富商男友陳泰銘、有就快結婚拉埋嘅鍾鎮濤同范姜,但係兩PAIR人開頭分開坐,之後去完個廁所就坐番埋一齊。除此之外,仲有張家輝、陳慧嫻、張智霖、林海峰、周柏豪、雷頌德、草蜢、上山詩納、關心妍和譚小環帶老公等等,真係星光熠熠呀!

尾場Alex繼續發表愛的宣言,台上大唱《情人》冧老婆Ice Lee,今次老婆仲感動到喊,再來一個深情嘴咀。另一個焦點,就係唱《脫掉》嘅杜德偉,一路唱一路除,尾場有少少改動,就係最後除剩嗰條鑽石底底,喺無咩打底褲架!唔知係咪尾場,所以有咁盡去到咁盡囉!演唱會兩度Encore,第一次Encore之後,容祖兒同蔡一傑死都唔肯定,同現場觀眾一齊嗌,Alex仲話刻意露出個大髀。

尾場完騷,Alex後台接受訪問,講到焦點唱《脫掉》時嘅鑽石三角褲,佢話:「都唔夠嗎?我真係驚俾人拉,大佬!其實鑽石嗰條之前係黃色嗰條打底褲,做完兩次綵排,大家都覺得唔夠,即刻再整多一條,黃色嗰條本來係底線,鑽石係後尾加落去,喺屋企自己演唱會都唔去盡幾時去,絕對係無加錯。不過,我都好擔心會除嗰時會除埋嗰條,嗰時就真係俾人拉!」Alex話佢曾經諗過再整細啲鑽石條褲,老婆喺側邊仲話好。

演唱會之後,Alex仲話會同老婆去補渡蜜月,不過會出席完B哥哥嘅婚禮之後,佢話:「會去3個禮拜歐洲,結咗婚都好忙無去渡蜜渡,老婆都抵得諗。」Alex話上次B哥哥做佢兄弟,今次演唱會後佢會任由佢吩咐。

講到兩個舊愛先後來棒場,Alex開心又感恩,佢話:「大家好朋友,keep住聯絡,之前君如叫我客串《金雞》我都有講笑叫佢喺我演唱會跳綱管舞,依家要留番下次。」



吳君如挺舊愛杜德偉開個唱。



陳慧嫻



B哥哥鍾鎮濤好High



關之琳







容祖兒任表演嘉賓



齊跳《信自己》





wow....今次冇打底褲0架﹗



Alex同太太Ice Lee情深一吻!



鍾意就快D Share啦!