網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月26日 星期二

洪天明被爆背妻拖女 周家蔚:我老公很愛我!我很信任他! 洪天明,周家蔚,




【宣示主權】天明背妻拖女 周家蔚:我老公很愛我!我很信任他!

2014-08-26 14:40:00



老公洪天明喺自己生日前送份咁嘅「大禮」(右圖),但周家蔚仍然予以力撐。

現年40歲嘅洪天明,已婚仲在有一子,但身邊索女依然氹氹轉。今年6月,天明疑被內地模特兒杜顏嘉「出賣」,於社交網上貼上一張兩人「黐頭芒」相,帶醉天明被低胸索女箝到實。前日又有讀者爆料,指24日凌晨2時半見到天明與一位穿着露背灰色背心嘅中女喺澳門碼頭拉扯,中女打扮雖然帶點土味,但露出大片肉背仍受注目。(新聞連結: http://bit.ly/1tyDNIm )

事後天明承認在澳門觀賞「終極格鬥錦標賽」(UFC),而讀者則報稱賽事期間已見到天明與露背女同行,而身旁未見有其他熟識港星,不過天明就表示對露背女毫無印象,並謂:「可能係主辦機構啲人,有親密接觸?唔驚老婆嬲,因為都冇嘢。」

咁啱噚日係周家蔚31歲生日,一家人開P慶祝,早上仲兩公婆去咗行birthday hike。生日P上,大仁仲著咗件寫住「Mom 31 Bday」嘅tee。天明當然都喺度周家蔚於網上晒幸福之餘亦寫道:「你(洪天明)是最好的!看到新聞寫你不好我很不忿!在這裡同大家說,我是超級幸福的女人跟媽媽!我老公很愛我!我很信任他!他為我家付出太多了!這樣寫不公平!希望大家繼續支持他吧!」



洪天明回應周家蔚個PO



洪天明日前被拍得於澳門拖女



周家蔚31歲生日,即晒幸福兼確定「正印」地位。





birthday hike



今年6月,天明疑被內地模特兒杜顏嘉「出賣」,於社交網上貼上一張兩人「黐頭芒」相





鍾意就快D Share啦!