網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月4日 星期一

吉卜力工作室解散製作部 原因:宮崎駿後繼無人 宮崎駿,




吉卜力工作室或解散製作部 原因:宮崎駿後繼無人

2014-08-04 18:00:00



吉卜力工作室曾製作唔少經典動畫,包括《千與千尋》。

宮崎駿同鈴木敏夫等人共同創設的吉卜力工作室,曾製作《天空之城》及《龍貓》等經典動畫,最近有傳吉卜力會解散唔再製作動畫,身為宮崎駿多年戰友嘅監製鈴木敏夫,日前喺日本電視節目中,透露吉卜力或將「解體」,最大原因係受到宮崎駿引退影響,吉卜力暫時唔製作長編動畫電影,令唔少動畫迷心痛。

日前喺日本TBS電視台播出節目《情熱大陸》入面,拍低咗多年嚟同宮崎駿拍住上嘅動畫監製鈴木敏夫,出席吉卜力工作室股東會時嘅情況,佢喺會上宣佈咗令人震驚又痛心嘅消息:「雖然很難說明白,吉卜力工作室大概會解體吧,更準確一點地說,會進行一定的結構調整。」

鈴木敏夫仲話:「宮崎駿去年引退,是一個很大的契機。今後的吉卜力要怎麼走呢,說到這個話題,雖然說繼續這樣下去也不是不可能,但是不如就這樣稍微暫停一下考慮一下今後。」

看來早前已經宣佈都唔再做動畫監製嘅鈴木,已下定決心要暫停吉卜力嘅動畫製作,進行「大掃除」,迎接一個沒有了宮崎駿嘅未來。

上月有傳吉卜力唔會再製作動畫,主要係因為自宮崎駿引退之後就後繼無人,加上財政壓力都係巨大問題。

不過,外界指鈴木喺節目入面對「解體」一詞嘅解釋有啲含糊,似乎只是想暫停動畫電影製作,業務將側重於版權管理,但吉卜力工作室就唔係真係會解散,而係會喺之後重組。

其實宮崎駿舊年喺拍攝下星期香港上映嘅紀錄片《夢與瘋狂的王國》嗰時,已經透露咗吉卜力有可能解散,佢喺片入面話:「將來很明確,吉卜力會解散,我已經可以看到了,擔心又有什麼用呢?實在是無可避免。吉卜力只是我從一架飛機名字隨便取來的,它只是一個名字而已。」

85年成立的吉卜力工作室,是鈴木敏夫在《風之谷》製作完成後,為了給宮崎駿及高畑勳一個動畫製作專用地方,自《天空之城》後一直製作了20多部出色動畫電影。據悉現在作畫班都走光,將剩下一點工作人員跟宮崎駿的兒子吾朗籌備電視動畫,而上月在日本上映的動畫新片《記憶中的瑪妮》,將成為吉卜力在解體後最後一部動畫作品,似乎吉卜力隨著宮崎駿引退已成歷史。



《龍貓》



《天空之城》



吉卜力製作部或將停止運作,唔會再製作長篇動畫。



鈴木喺日前播出嘅電視節目中提到吉卜力製作室或解散,確認上月嘅傳言,令動畫迷心痛。



(左起)宮崎駿、鈴木敏夫同高畑勳三人,自80年代一起喺吉卜力工作室製作唔少令觀眾難忘嘅動作傑作。





《崖上的波兒》



《 風之谷》



鍾意就快D Share啦!