網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月2日 星期六

與西裝男蹺手行街斷正 李詩韻發忟憎:你哋唔好咁樣啦﹗ 李詩韻,




【短片】【深宵拍拖】與西裝男蹺手行街斷正 李詩韻發忟憎:你哋唔好咁樣啦﹗

2014-08-02 03:43:00



其他影片:>>






【深宵拍拖】與西裝男蹺手行街斷正 李詩韻發忟憎:你哋唔好咁樣啦﹗

喺大台冇乜嘢做,一年都係拍兩套劇嘅李詩韻,感情生活多姿多采,除咗拍拖四年幾的鄧健泓外,詩韻身邊緋聞男友非富則貴,包括清洪契仔巫翊鳴、金融才俊Phil、保良總理吳守基,告東尼之子告崇恩,薛凱琪緋聞黑人高層Reggie Martin,雖然佢對感情事三緘其口,但今日凌晨詩韻同中年男蹺手行街斷正喎﹗

事緣今日(2號)凌晨約十二點半,詩韻與一名西裝男現身中環,估計佢哋係食完消夜,當時李詩韻蹺住該男,從中環置地廣場行至雪廠街,之後上車離開。

座駕駛到西半山第三街附近時,被司機發現有記者尾隨,並試圖兜圈撇甩記者, 但唔成功。

喺紅燈停車時,李詩韻終於忍唔住落車,語帶生氣表示:「不如你哋唔好咁樣啦,好唔好呀?」記者追問該男子係咪男友?詩韻表示:「即係我覺得你哋咁樣呢,真係幾過份囉。」然後又話:「好啦,我自己行喇﹗唔該晒你哋呀﹗」

李詩韻落車後急行,沿途佢話:「唔該唔該﹗」記者就話:「唔好咁啦,講兩句啦﹗」李詩韻再說:「你哋唔好咁樣啦,你哋已經令到我好辛苦。」記者表示:「唔緊要啦,其實呢度你又冇車,不如你上返車,返屋企咁咪算數囉﹗」李詩韻話:「我行返屋企得喇,多謝你哋。」記者表示:「咁你就咁留低男朋友好唔開心0架嘛,係咪?」詩韻見點行都避唔到記者,行到十字路口位見到有部警車,仲好忟憎咁話:「你哋再係咁,我上警車0架。」

之後仲走向同時停下等紅燈嘅的士,打算上車離開,點知的士司機唔做佢生意。而一直喺車入面嗰位西裝男見狀,即刻叫返佢上車,可惜詩韻上車唔夠5秒,見記者追訪不肯走,又再次落車,之後過對面馬路截的士離開。

另一邊廂,阿西裝男見被記者影,驚到要用西裝遮面,之後再由司機開車去中環新世界停車場。

採訪、攝影:畢紹基、陳辰、黃曉程





鍾意就快D Share啦!