掃呢頁CODE去手機

2014年8月1日 星期五

徐淑敏明日入院生女 考慮再追「慈姑椗」:追個仔圓滿啲 徐淑敏,




【仍想追個仔】徐淑敏明日入院生女 考慮再追「慈姑椗」:追個仔圓滿啲

2014-07-31 23:15:00



Suki聽日就會入院生第三胎,今胎都係女。

現年29歲、已經係兩女之母嘅徐淑敏(Suki),聽日(8月1號)將入院生第三胎,雖然腹中再懷囡囡,追仔唔成功,但Suki仍然期待小B女出世。佢今日趁入院前,同老公黃浩(Kenny)去到中環撐枱腳,撇低兩個囡囡過「三」人世界。

肚大如籮嘅Suki同老公外出搵食,不過佢行動非常緩慢,Kenny體貼傍實,同行仲有黑人保鑣。

Suki有過兩胎嘅剖腹經驗,所以生產前心情輕鬆,佢今昨日喺電話受訪表示:「我希望BB快啲出嚟,今次我陀得冇咁輕鬆,始終年紀大咗,聽日入院要帶嘅嘢我都執好晒。」

Suki連生3個囡囡,日前表示話要封肚,但0依家有意改變主意話:「睇吓自己能力再決定。」

會唔會考慮到外國選擇性別人工受孕?Suki話:「我會考慮o架,追個仔圓滿啲,我接受唔到生四個女,o依家屋企都成屋女人啦。」

Suki生完就要留家坐月,所以Kenny今日特別帶老婆出外用餐。

下月牛一嘅Suki,到時剛剛坐完月,老公Kenny已計劃獎勵帶佢出埠旅行,Suki期待話:「我同老公,仲有細女都係同月生日,生完就可以一齊慶祝啦。」



Suki同黃浩的四人家庭,將再添新成員,恭喜恭喜!



早前Suki襯大肚時留倩影。



Suki今日趁入院前,同老公黃浩去到中環撐枱腳。



隨身仍然有黑人保鑣。





鍾意就快D Share啦!