網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月4日 星期一

錢嘉樂晒單眼皮小公主 cute到震 錢嘉樂,




【邊個話唔靚!】錢嘉樂晒單眼皮小公主 cute到震

2014-08-04 11:09:00



樂樂盈盈同埋佢哋嘅小公主——Alyssa噚日一齊開生日P,為樂樂預祝48歲牛一。(互聯網圖片)

每個小朋友都係父母心肝寶貝,鐵漢錢嘉樂個心肝命椗,除咗湯盈盈,仲有呢位可愛小靈精——16個月大嘅女兒Alyssa(錢凱晴)。早前有報道話Alyssa俾網民笑佢醜樣,激到盈盈傷心痛哭,不過日前兩公婆齊齊出席活動時,已否認傳聞,嘉樂仔亦話:「靚唔靚各人有唔同審美眼光,個女似我就一定靚,我個女一定係健康快樂小朋友,已經好足夠。」

8月6號,即係後日,就係嘉樂仔叔叔48歲牛一,噚日佢就同班朋友及fans一齊開咗個別開生面嘅生日P,嘉樂仔一身黑衣,胸前印住「無敵」黑長褸室內仲戴超,裡面著住件型到震嘅「錢家班」黑tee,爆型咁型;盈盈嘅dress code都係長褸一度,不過就係紫色,兩公婆真係襯到絕。

是日主角明明應該係嘉樂仔,但結果就俾Alyssa搶晒鏡。著住件公仔衫夾咗個髮夾仔,唔著猿人,即刻女仔番晒,仲同爸爸錫錫,節瓜手同米芝蓮圓碌碌小腿令人好想咬一啖。爸爸媽媽喺度揭書書睇,Alyssa又八卦豬咁睇埋一份,其中一張相見佢雙手緊握一個迷你車軚笑不攏嘴,唔通大個咗又係一個飄移甩尾高手?



女承父業?(互聯網圖片)



鬼馬小夫妻 (互聯網圖片)



(互聯網圖片)



爸爸咀啖先…刷咗牙未0架?(互聯網圖片)



(互聯網圖片)



型到震!(互聯網圖片)



爸爸講電話,媽媽湊BB(互聯網圖片)



八卦妹 (互聯網圖片)



仲唔係八卦妹?(互聯網圖片)



鍾意就快D Share啦!