網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月6日 星期三

[FACE 375 外地娛樂] 邊拍邊播冇得唞 孔孝真撞完車復工好辛苦 孔孝真,MF,




已於上週三( 23日)開播的《沒關係,是愛情啊》,由影帝趙寅成同視后孔孝真合演,講推理小說作家同精神科醫生嘅愛情故事。《沒》劇已於上週播到第 2集,最高收視為 9.3%,輸少少畀同時段嘅《命中注定我愛你》 9.7%。

韓飯台

邊拍邊播冇得唞 孔孝真撞完車復工好辛苦

韓劇特色之一係邊拍邊播,可以因應觀眾反應隨時改劇本,如果反應好,隨時添食加集數。

不過,着數就電視台攞晒,做演員嘅,萬一途中有乜頭暈身㷫,都要死頂趕住出街。

早前,允兒男友李昇基拍劇時被道具刀插傷眼,都被迫負傷開工;最近輪到韓劇一姐孔孝真,上月尾拍緊新劇《沒關係,是愛情啊》,期間發生車禍,唞咗唔夠一星期即要復工趕戲,意志力薄弱啲都真係唔好做韓星。

車禍後,我每次瞓覺,瞓唔夠 10分鐘就醒,對坐車同揸車感到恐懼。我左手同腿部受傷,接受外傷治療同時,亦接受心理治療。當時我因為受傷仍要去拍戲,我覺得好大壓力,而且好難受。好彩得到醫生鼓勵,我先有信心會做得好。最近孔孝真出席新劇《沒關係,是愛情啊》發布會時,講出車禍後感受,聽到都戥佢辛苦。

今月中,真姐出席《沒》劇發布會,傷勢依然未完全康復,左腳膝蓋周圍仍貼上膠布,上台時更要拍檔趙寅成扶住。

因劇組一早安排去沖繩拍外景,撞車後左手骨折左腳受傷嘅真姐唞咗唔夠一星期,即趕去沖繩同趙寅成趕戲,因左手打咗石膏,所以真姐的左手一直要用衫袖遮住。

上月中,孔孝真拍完《沒》劇返歸途中遇上車禍,只見當晚真姐乘搭的 7人車車尾撞到凹晒變晒形,真姐傷勢估計唔輕。

唞得 1星期

現正日夜趕戲嘅趙寅成(黃衫),被影到拍外景等埋位時,要呆企街頭,韓劇一哥其實同工作人員一樣冇得坐。

的而且確,唔到孔孝真覺得壓力大,事緣上月 19日,剛剛開拍《沒關係,是愛情啊》的孔孝真,收工後坐車返歸途中撞車。雖然冇生命危險,但真姐慘被撞到左腳受傷,而且左手骨折,即被送去醫院檢查,經醫生診斷後,醫生建議真姐要休養一個月先可以完全康復。

但因真姐是劇中女主角,加上《沒》劇啱啱開拍,如真姐依照醫生吩咐休養一個月,拍劇進度一定受阻。加上電視台一早安排好真姐同男主角趙寅成一齊去沖繩的外景,飽受壓力的真姐,最後迫住休息一星期,便負傷飛往沖繩開工。據知真姐到𠵱家左手及左腳仍有餘痛,最慘係精神亦同樣受創,睇怕復康之路都會幾漫長。

EXO佔領韓劇

韓男天團 EXO,橫掃完韓國樂壇外,新目標就係入侵韓劇界。新劇《沒關係,是愛情啊》,樣生得勁 cute的成員 D.O,首次以演員身份參演《沒》劇,成為 EXO拍劇先鋒。除此,佢嘅隊友 Chen仲唱埋該劇主題曲,各成員一步一步攻入劇界。

EXO成員 D.O.喺《沒》劇中,飾演小說作家趙寅成嘅忠心粉絲。唔少 EXO粉絲都大讚 D.O.做戲好可愛。

《沒》劇主題曲〈 Best Luck〉由 D.O.隊友 Chen主唱,首歌已登上多個音樂網站排行榜 no.1。

SBS大台抄老外?

每逢韓劇出街前,都會推出一批海報做宣傳,早前《沒》劇男女主角趙寅成同孔孝真亦破格拍攝情慾海報, 2人只用布蓋住身體,互相攬實對方。原本感覺好 sweet,點知睇真啲,海報概念同兩年前安妮夏菲維及積嘉倫賀電影《愛情戀上癮》海報有 9成似,只係遮住身嗰張被唔同顏色。原來唔只香港,連韓國 SBS咁大的電視台都鍾意抄老外。

《沒關係,是愛情啊》

雖然兩張海報嘅意念好相似有抄橋之嫌,但趙寅成同真姐攬得咁實, sweet好多喎!

《愛情戀上癮》



鍾意就快D Share啦!