掃呢頁CODE去手機

2014年8月6日 星期三

[FACE 376] 借細佬過橋 陪仔操波 苟芸慧射中籃球波牛 苟芸慧,BKD_S,MF,




何振然《體育世界》主持

苟姑娘最撐嘅巴西輸俾德國 7比 1,苟姑娘扁晒嘴,支持德國嘅何振然都唔敢開心!網上圖片

封面

借細佬過橋 陪仔操波 苟芸慧射中籃球波牛

苟芸慧自從攻佔郭富城失敗兼暴肥後,一代女神冇晒聲勢,好在一個世界盃,令苟姑娘再次憑熱情舉動俘虜眾生,個個睇波之前都要睇吓苟姑娘亂噏幾句先安樂!

查實苟芸慧俘虜嘅點只係市民,減肥成功兼在巴西回復電力嘅苟姑娘,更姣掂同行嘅大台《體育世界》主持何振然。兩人由巴西發展至回港撻着,上週四(上月 31日)苟姑娘仲搵埋細佬做掩護去探新歡練波。熱愛打籃球的何振然,終於被苟芸慧一輪搶攻下失守扯白旗投降,本週一( 4日)本刊問多何振然兩句,佢已亂亂哋:「唔好問我啦,我唔回應」







你真識食!設計對白

翻冧 49歲郭富城失敗,苟姑娘轉口味溝 26歲𡃁仔。

界盃期間,網友一致以為 31歲苟芸慧勁冧另一主持潘文迪,又笑潘文迪似兵仔,原來苟芸慧收收埋埋暗自向另一主持、今年得 26歲的𡃁仔何振然埋手,潘文迪只是掩飾。

巴西「情侶咀」

網上圖片

喺餐廳睇德國對葡萄牙,德國狂入 4粒, 2人一齊嘟嘴自拍,情侶先做得出喎!

忍唔住捧場

上週四(上月 31日),同何振然發展地下關係的肥苟,忽然帶埋細佬 Ray去灣仔修頓室內場,睇何振然練波兼打氣,雖然肥苟話陪細佬去練波,但實情係,苟芸慧細佬 Ray從未同何振然所屬的球隊「 mediators」一齊打過,當日仲要係 mediators的固定練波日,雖然何振然在練波前一日同隊友事先張揚苟姑娘會出席,但女神帶埋細佬到場,始終格格不入,明顯陪細佬只屬掩飾,撐新仔才是目的。

當日熱情苟姑娘表現亦冇避忌,同何振然吹水之餘,再應酬埋其他隊員合照,努力攻入波牛陣地。

31/7苟弟掩護

帶埋細佬 Ray去睇何振然傳波,何喺 ig就話:「 Thanks for coming and supporting!」苟姑娘就話去幫細佬執波,一於轉移視線!

網上圖片

網上圖片

網上圖片

情侶波衫?

苟姑娘喺巴西度過 31歲生日,又喺當地收到一件法國波衫做禮物,冇耐何振然就自 up一張法國球衣,仲講話:「法國波衫真係好靚!」好鬼馬喎!

網上圖片

網上圖片

苟姑娘有新波衫,何振然上週三都有新波鞋慶生,唔知另一對腳係邊個呢?網上圖片

坐正隔籬

網上圖片

生日送禮物,搞生日會何振然亦當然喺度,仲要坐喺苟姑娘旁邊,主人家咁款!

黐到實

電視畫面

苟姑娘跟何振然同陳見兒一齊做節目,半邊身俟落何振然度,反而同陳貝兒就成條街,小動作真係睇得出有啲嘢嘅!

波牛變主持

今年 26歲的何振然, 2年前於珠海學院畢業後,便加入大台體育組,大學時代已是籃球明星的何振然,一向頗受女同學歡迎。雖然個個都知佢有固定女友,但聽佢隊友講近幾個月都冇見佢帶女友一齊練波,而何振然從巴西回港後仲連電話號碼都改埋,似乎有心將新戀情低調。

加入大台即成為《體育世界》主持,一路做到家陣!電視畫面

大學時代表珠海打大專盃,典型籃球波牛。網上圖片

死貓兵仔潘文迪:「我有同老婆講!」

世界盃播緊嗰陣,個個以為苟姑娘最冧嘅係潘文迪,高登仔仲抵死到 cap晒圖開晒 po咁討論,仲有人話:「肥苟叫潘文迪跳樓佢都去!」勢估唔到苟姑娘原來另有目標,食咗個幾月死貓嘅潘文迪就同本刊話:「我都有睇啲網友留言,我有同老婆講,仲俾啲留言佢睇添,得啖笑囉!」但對於何振然同苟姑娘撻着,阿迪就好小心話:「返香港後我都冇同佢哋聯絡,真係唔知呀!」

苟姑娘同潘文迪喺世界盃期間合作最多,潘文迪又對苟姑娘鬼咁好,難怪俾人傳嘅!網上圖片

甚至有網友話世盃期間「迪苟戀」傳到連大台都知,要專登拆散佢哋,唔俾佢哋再拍檔喎!

潘文迪同老婆 Carnic在 10年結婚, 2年後生埋 B女,聽講潘文迪勁愛佢老婆,網友諗多咗喇。網上圖片

就係呢張 cap圖,網友話食完苟姑娘波餅嘅阿迪,苟姑娘叫佢跳樓都肯去!電視畫面

上週三(上月 30日),苟姑娘着住件粉紫背心拖住個紫色喼返大台,睇身形又好似翻脹咗!

女神苟姑娘連環帶波上籃, 26歲仔當然好難抗拒,對於獲女神苟芸慧眷顧,何振然週一( 4日)接受電話訪問時就顯得有啲避忌兼混亂。

F:《 FACE》 何:何振然

F:點解苟姑娘會帶細佬去嘅?

何:打波啫,冇乜特別。

F:但係佢細佬未同你哋打過?

何:係呀,佢想打咪打吓囉!

F:苟姑娘冇落場喎!

何:我都以為佢會打!

F:你同苟姑娘拍拖?

何:唔……唔係呀……(諗咗好耐)唔好咁講啦,我哋冇嘢嘅!其實我有固定女友,苟姑娘都知㗎!

F:咁你有冇約苟姑娘去街?

何:唔想多講啦,唔好問我啦,唔回應

女朋友啫,城城之前都有個熊黛林㗎,乜你冇睇娛樂新聞咩?

打波真係搵到食!

打籃球真係搵到食㗎,你睇吓周柏豪、余文樂,幾多女食!

食家 余文樂

余文樂搞「橫洲工業」,承認過的女友有盧巧音和最近分手的吳雨霏,傳過緋聞的包括阿嬌、楊丞琳和做咗少奶奶的楊冪;仲有唔知真定假,爆出情慾短訊的𡃁模王璐瑤( LuLu)。

盧巧音

吳雨霏

阿嬌

王璐瑤

埋身 周柏豪

同樣屬「橫洲工業」的周柏豪,有正印 I.T女友,又先後傳過有鍾浠文、吳雨霏和連詩雅等緋聞, 11年更爆出同何家淑女何超雲過從甚密,好多女埋身!

連詩雅

鍾浠文

I.T女友 Stephanie

超雲

雜食 陳偉成

陳偉成( Avis)同周秀娜 6年戀情最為人所知,分手後就傳過媽模 Mia、陳蕊蕊和黃榕,但他解釋大部份只是宣傳,他現任女友是𡃁模尹蓁晞( Yumi),早前 Yumi跌貓落街, Avis仲幫手搵貓添。

《蘋果日報》圖片

羅彩玲

尹蓁晞

Mia

周秀娜

亂溝 吳浩康

吳浩康唔算紅,但做得波友啲女亦走唔甩。最早期拍拖有胡定欣, 06年就溝咗莊思敏, 11年分手轉玩組合 Mplus成員 Hazel,最近先定性與同門鍾舒漫拍拖。

《忽然 1周》圖片

胡定欣

莊思敏

鍾舒漫

甲一黃曉明:好波自然多人睇

明星打波多女,而真係打波有一手嘅現役甲一球員,有球壇黃曉明之稱嘅蘇伊俊亦話:「我諗唔關男定女事,好波自然吸引到人睇」

蘇伊俊



鍾意就快D Share啦!