網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月6日 星期三

[FACE 376] 大台偽韓 劇有金言重金秀玄 MF,




陳豪飾演創作公司總監,愛上盲妹杏兒,離奇改個韓名,想點先?

全知言

大台偽韓 劇有金言重金秀玄

韓風有幾 hit?睇見我全知言個名就唔使多講。原來除咗全知言個名咁有「韓風」,連大台都不斷加馬抄韓流。

早排煞科嘅新劇《陪着你走》,好哋哋由陳豪同胡杏兒擔正嘅愛情小品,點知陳豪飾演嘅角色竟然叫金言重,係呀,同 SS501嘅靚仔金賢重個名發音一樣;而飾演佢細佬嘅張振朗就叫做金秀玄。我全知言當然即刻想叫救命啦,大佬呀,金秀賢係亞洲男神喎,張振朗同佢無論外形到氣質都差好遠。估唔到大台唔單止鍾意抄韓劇橋,𠵱家就連韓星名都唔放過,繼續搏鬧。

劇中會同樂瞳做情侶嘅張振朗,今次唔扮 Bosco,唔扮 Chilam,但係名叫秀玄。實在同男神金秀賢差太遠了!

金秀賢

金賢重

金賢重無論喺香港定韓國都勁高人氣,唔怪得今次連陳豪都要用佢個名嚟抽吓水



鍾意就快D Share啦!