掃呢頁CODE去手機

2014年8月20日 星期三

[FACE 378] JYJ在中流鼻水照晒新紋身 JYJ,MF,




在中腹部的新紋身喺拉丁語,係神學家聖奧古斯丁的名言,「只要心中有愛,即能隨心所欲。」紋喺呢個敏感部位,愛邊個先?

全知言

JYJ在中流鼻水照晒新紋身

JYJ上星期六( 16日)喺亞博舉行海外首場巡演,「 The Return Of The King」。相隔近 4年再度喺香港開騷, JYJ唱功同舞功依然了得。同女 dancer跳辣身舞,尖叫是常識啦。最令全知言嗌破喉,就梗係睇在中除衫在中雖則話被有天傳染咗感冒,但一唱 rock歌就 high到除埋上衫,全知言仲發現全身有 9個紋身嘅在中,腰嗰度多咗個拉丁語紋身,原來紋身真係會上癮㗎。

有天心情靚爆,搞鬼動作、表情樣樣齊!仲爆隊友俊秀獨食,「佢唔外賣避風塘炒蟹俾佢同在中哥!」

JYJ一登場,即刻炒熱全場氣氛,粉絲瘋狂尖叫就預咗。



鍾意就快D Share啦!