網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月27日 星期三

[FACE 379] 本週熱話 港星爭淋冰水 第 1個玩又係邊個? MF,




全知言

本週熱話 港星爭淋冰水 第 1個玩又係邊個?

Ice Bucket Challenge(冰桶挑戰)愈來愈多港星玩,由初時幾個,到𠵱家連古天樂、余文樂、徐子淇、黎姿等等嘅紅星都爭住淋冰水,睇嚟都仲會 hit多排。

不過全知言 check番,原來香港第一位星接受 Ice Bucket Challenge嘅其實係 8月 7日出片嘅林子善。「初時係由台灣傳過嚟俾我師父,我師父再傳俾我嘅。其實我哋未捐錢㗎,因為拳館喺月尾集合晒再一次過捐去無國界醫生(吓?唔係 ALS?)。多人玩變質都預咗,例如一開始只係 tag 3個人,但𠵱家可以 tag6個人都有!我又好怕嗰啲又要接受但又要講粗口,好唔願意,淋水之前又要扯兩啖煙,好影響形象囉!其實當係幫個世界又得,氹吓大家開心都得㗎嘛!以我所知好多星都好支持,𠵱家香港咁多負能量,等我哋啲藝人幫手發放啲正能量咪幾好囉!最重要係知道呢個遊戲開始咗之後, ALS(漸凍人協會)真係多咗好多資金,真心感受到開心。」

大家玩嘅時候,記得捐錢喇。

睇男人淋冰水,真係唔夠睇女好玩。大家睇吓林欣彤着住小背心喺屋企廁所自拍找數,畫面幾咁正?

古天樂同余文樂一齊「找數」,佢哋仲點咗杜琪峰同劉青雲,樂仔又點咗舒淇,仲叫佢一定要還喎! 2個大男人,未淋先叫,畫面搞笑。

其實冰水主要淋晒落古天樂度,而余文樂就笠住裝水膠桶,扮佢受晒。

林子善早喺今個月 7號,就 po自己接受「冰桶挑戰」短片上 YouTube,可以講係第 1個接受挑戰嘅港星。

冰桶尋仇

Ice Bucket Challenge咁 hit,不過唔係個個星都肯玩,全知言就好想見到呢 3個單位玩囉,如果佢哋真係玩,相信會好爆!



鍾意就快D Share啦!