掃呢頁CODE去手機

2014年8月11日 星期一

Jun搵憶蓮做歌曲監製 否認九月拉埋天窗 憶蓮,林憶蓮,




【感情穩定】Jun搵憶蓮做歌曲監製 否認九月拉埋天窗

2014-08-11 21:39:00



(攝影:沈健程)

恭碩良(Jun)今日正式加盟太陽娛樂,側田﹑黃柏高﹑小肥等都有撐場,Jun喺現場唱咗首新歌《Believe》,首歌係由女友林憶蓮擔任歌曲監製,Jun表示唔想再唱到好似外國人唱廣東歌咁,所以索性搵佢女友幫手。

而黃柏高(Paco)當然有出席記者會,佢仲話簽Jun係佢15年來心願,Paco表示:「15年前Jun出道,喺電台聽到佢把聲,覺得驚為天人,點解咁好歌手唔係我簽到呢?我好欣賞佢才華,所以一直都等機會,0依家都終於等到。」

咁係咪15年來都keep住搵對方?Paco就話:「唔係,Jun係一個好有性格的人,好有藝術家脾氣,佢嘅理念係覺得唔係每個人都合作到,佢最近成長同開竅,所以佢主動搵我,我就同佢講,只要佢認同我企劃,就可以幫佢,結果大家一拍即合,自己比較驚訝,Jun同我講想喺電影方面發展,今年Jun已拍咗兩套戲,希望嚟緊可以幫佢度身訂造角色。」

另外,講到周焯華近日新聞多姿多采,Paco聞言即帶笑耍手兼擰頭,佢話:「我好忙,主力忙音樂同電影工作。」問到有否關心對方?Paco避談兼耍手擰頭:「今日主角係Jun,多謝大家。」

而Jun喺現場獻唱五曲,問到點解主動搵Paco,佢話:「其實識咗一段時間,喺event見過好多次,亦同佢藝人合作過,自己好多朋友都簽咗畀佢,知道Paco口碑好好,所以就合作,覺得自己係時候,個Feel唔係太細路,亦都唔係太成熟,自己主力想電影,拍多啲戲,朋友都話我好搞笑,自己中咗戲癮,中咗戲癮係拍《同門》開始,會唔會拍多啲喜劇?自己覺得好笑,人哋未必覺得好笑,所以唔會揀,乜嘢角色都想試下。」

另外,問到係咪因為感情穩定,所以公開搵女友幫手做監製?Jun話:「我哋之前有合作過,呢隻歌以外都有合作其他歌。大家都係同行,好嘢應該要Share一下,自己唱歌經驗冇對方咁多。」係咪聽晒憶蓮話?佢話:「冇話聽晒佢話,但我問好多嘢囉,佢亦都畀好多意見我,」

有傳佢同憶蓮九月結婚,Jun就話:「私生活就係私生活,如果真係有喜事就不妨講,但係我唔可以話來自破碎家庭, 但自己做到嘅嘢,就係做多啲善事同寫多啲好歌。」言談間間接否認婚訊,Jun又話自己有兩隻狗,得閒帶佢哋出街好開心,又話當狗狗係自己小朋友。

另外,有傳因為憶蓮同Jun拍拖,令憶蓮同囡囡關係好咗?Jun聞言反應甚大:「哇﹗冇啲咁嘅事,自己係好贊成小朋友去見下世面,作為長輩亦贊成要讀多啲書,好似我十幾歲時候,去美國讀書,Bulid up咗音樂事業,當然最重要身體健康。」



恭碩良同女友林憶蓮感情穩定。





恭碩良否認同憶蓮九月結婚。



側田想點呢?





黃柏高避談周焯華近日新聞。





鍾意就快D Share啦!