網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月4日 星期一

痛失視帝 馬明都O嘴 林峯心淡走人 馬明,林峯,馬國明,




【幼稚完】痛失視帝 馬明都O嘴 林峯心淡走人

2014-08-04 21:17:00



林峯《雷霆掃毒》痛失視帝,就連馬明都O晒嘴。

現年34歲林峯由1999年加入無綫後,入行之作夥拍楊千嬅合作《美味情緣》,之後同古天樂合作《尋秦記》,當時皮膚黝黑嘅造型令人留下印象,2003年憑《律政新人王》中飾演善良律師一角,喺萬千星輝頒獎典禮中奪得《飛躍進步男藝員》獎項,亦都係林峯第一次喺演藝事業上得獎。

其後林峯斷接拍無綫大製作劇同合拍劇,包括《歲月風雲》、《天涯俠醫》、《覆雨翻雲》、《摘星之旅》、《溏心風暴》、《溏心風暴之家好月圓》等,而林峯亦是無綫藝人中在內地較高價一班,所以有名氣後,每年都被公司安排到內地拍劇賺錢,喺香港產量下滑。

林峯唱歌攞獎可能大家都有啲異議,但講到拍劇,其實林峯嘅進步亦係有目共睹。08年《溏心風暴之家好月圓》中飾演管家仔一角正值演藝事業之峰,當年佢同夏雨叮噹碼頭爭視帝,但呼聲無論再高,視帝始終落喺前輩夏雨手上,林峯只獲得「我最喜愛的電視男角色」獎項。

2012年,林峯主演《霆雷掃毒》Happy Sir角色,第六度入圍五強爭視帝,機會就在眼前,加上全民投選關係,曾盛傳當年林?對獎項看在眼裡,殊不知再次落敗,輸俾《大太監》嘅黎耀祥,又係輸個馬鼻,獲得「我最喜愛的電視男角色」獎項,係喇,就係當年馬國明O晒嘴嗰屆呢!咪就係嗰年囉!

失落視帝後一直有傳林峯有意外闖,加上女友吳千語亦以拍電影為主,曾經有消息話千語bb拉攏林峯到黃百鳴旗下一家親,亦有指林峯肥水不流別人田,計劃自組公司。

其實早於2010年時,無綫都將林峯推至高峰用到盡,拍劇、唱歌之餘,又開始安排林峯拍電影闖影壇,開發多一條搵錢渠道,頭炮已經搵咗楊千嬅合作,希望扶植林峯,之後又緊接同蔡卓妍(阿Sa)合作,連師姐容祖兒都獻身客串。



唔使擔心…呢句係設計對白嚟0架…







夏雨擊敗管家仔林峯封視帝,令不少人大跌眼鏡。



當年嘅管家仔林峯,同依家好似判若兩人…



鍾意就快D Share啦!