掃呢頁CODE去手機

2014年8月18日 星期一

張家輝扮有紳士風度 連咀Sammi 4次 Sammi,張家輝,家輝,許冠傑,Sam,鄭秀文,




張家輝扮有紳士風度 連咀Sammi 4次

2014-08-18 10:30:00



連咀咗4次喎!(攝影:陳順禎)

噚晚《失戀急讓》喺金鐘舉行首映禮,張家輝、鄭秀文、卓韻芝、葉劉淑儀同埋俞琤都有出席,喺家輝同Sammi合照嘅時候,動作就好生硬,隻手好似唔知放邊好咁。

問到Sammi家輝係唔係真係好生硬,佢就話:「唔會,佢有搭我腰,家輝係一個中國傳統嘅男性,都好檢點,我就比較豪邁,我男你性格,我覺得我同家輝唔使喺肢體上表現得好熟。」

問家輝頭先做咩攬Sammi攬得咁生硬,佢就話冇,仲叫Sammi過去俾佢咀啖:「一陣再影張狂放啲。」係唔係怕許志安唔高興,所以咁生硬,佢就話:「冇啦,我呢啲影相,緊係要扮有紳士風度,好有禮節咁。」

家輝又話同Sammi好有緣份,今次拍戲都有相逢恨晚嘅感覺,咁係唔係準備咗劇本同Smmi再合作?佢就話:「係構思中,都係愛情,但唔係愛情小品,係重口味,(咁係唔係性虐待嗰啲?)嗰啲邊到係重口味,係劇情片,不過未知自己做導演定演員。」

問家輝做咩唔做Sammi嘅演唱會嘉賓,佢就話:「我唔係好識享受舞台,上次幫張智霖做嘉賓,去到邊到都要練,所以Dodo姐(鄭裕玲)都話我係樂壇騙子,攞咗一次新人獎就唔再唱歌,鍾意唔一定係職業。」

咁會唔會只係想做囡囡心目中嘅歌神,佢就話:「我喺屋企都好少唱歌,我唱阿女就話我唔好聽,但佢唱歌畀我聽就要讚佢。」又話啱啱拍完《賭城風雲2》,依家要休息下。

之後家話就話要去咀Sammi,點知去到都係唔夠膽,Smaai就好識做咁扮咀,點知現場就唔滿意,最後家輝就錫咗Sammi塊面4次。

識睇,一定係睇足英台【英波Live】:

http://soccer.appledaily.com

http://bit.ly/engballlive



葉劉淑儀



俞琤



兩個好生硬喎。







家輝又話同Sammi好有緣份。



家輝話自己影相要扮紳士。



第一咀



第二咀



第三咀



第四咀



鍾意就快D Share啦!