網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月30日 星期六

周啟生個姪愛上翻版Sammi 麻煩多多曾涉藏毒 Sammi,許冠傑,Sam,鄭秀文,




【前歌手家暴】周啟生個姪愛上翻版Sammi 麻煩多多曾涉藏毒

2014-08-30 00:20:00



周啟生個姪愛上翻版Sammi,兩個經歷7年愛情長跑,婚後育有兩女,兩人亦是虔誠教徒。

32歲、有「小Sammi」之稱嘅趙頌茹(阿Yu),曾參加「 Elite Model Look」比賽,並得到季軍,之後被唱片公司發掘簽約英皇,不過有指佢工作態度欠佳,拖垮事業。

阿Yu同周啟生個姪、歌手周永恆(Roy)喺2010年1月28日結束6年愛情長跑,兩人同屬教徒,於教會註冊結婚。當時教友同圈內好友,好似關心妍、高皓正、張致恆、徐天佑、裕美、梁雨恩等,均有到場觀禮。Roy仲自彈自唱《Wonderful Tonight》送給太太,令其泣不成聲。

兩人當年奉子成婚,但行禮時Roy未有透露,只係話:「我哋拍拖6年幾,到上年11月弟兄高皓正問我有冇婚前性行為,有冇犯十誡,我當時即刻停止咗,為咗咁就好倉卒咁結婚,亦都係因為相愛咁多年,係時候結婚,我哋父母都好驚訝,以為有咗,其實唔係。」及後終承認奉子成婚。

貌似鄭秀文嘅阿Yu,當年被唱片公司發掘,邀請試音,簽約紅音樂唱片,成為公司第一位力捧的新人,02年推出處女大碟,不過一直未能彈出,趙頌茹之後退出娛樂圈,先轉戰為時裝記者,其後再轉為形象及設計顧問。

阿Yu任職Amusic為歌手設計形象,及後遭開刀裁員。當時周永恆出面護妻,更有指佢主動致電 Amusic高層王凱文講數。對此周亦直認不諱:「我老婆有咗BB,佢哋唔炒得佢!」但亦有傳當時阿Yu工作態度欠佳所致。

周永恆01年由周啟生介紹入行做歌手,曾同盧巧音推出過合唱歌《深愛著你》。不過,周永恆性格反叛,04年,周永恆被控藏毒罪,寓所藏有二十粒「五仔」軟性毒品,判處接受18個月的感化令,及後退出娛樂圈。同年11月,周永恆飲醉酒又於街頭毀壞公物,被警方調查。





04年周永恆涉藏毒被控,判處接受18個月的感化令。











鍾意就快D Share啦!