網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月3日 星期日

羅彩玲酒量唔得: 啲人想灌醉我係唔Work呀 羅彩玲,




【新鮮娛頭】羅彩玲酒量唔得: 啲人想灌醉我係唔Work呀

2014-08-02 07:45:00



(攝影:陳志嵐)

0靚模羅彩玲噚晚喺尖沙嘴一間夜店做DJ打碟,身穿黑色連身短裙﹑淺露事業線嘅Vivian表示,對上一次做DJ打碟,已經係一年前,所以今次有啲緊張,事前已經去惡補打碟技巧,因為始終太耐冇掂過部機。

問到擔唔擔心喺夜場打碟,有酒客飲大兩杯而發生推撞事件?佢淡定表示:「呢間夜店唔係首次做呢啲活動,保安好好,未有類似事件發生,都唔怕嘅。」

咁係咪返內地登台,啲人太過熱情反而有少少驚?佢笑言:「當然啦﹗又唔係自己地頭,可能會危險啲,不過都未有發生過乜事。」

問到若返內地登台或打碟,如有非份要求落枱玩或飲兩杯又點呢?羅彩玲就話:「飲一兩啖難免會有,但本身唔係好飲得,所以都係飲一兩啖,平時都唔飲酒,啲人想灌醉我係唔Work呀,因為自己都唔飲。」佢又坦言內地騷酬勞,比起香港好好多。

另外,羅彩玲表示公司嚟緊會開拍新戲,咁係咪做第一女主角呢?佢話:「未知呀,我始終係一個新人,就算係做第二都唔介意。」



羅彩玲表示太耐冇練打碟,事前已經惡補。



係咁易騷少少事業線啦﹗







鍾意就快D Share啦!