掃呢頁CODE去手機

2014年8月21日 星期四

Wow!徐子淇黎姿現身 用泳池水淋冰水 徐子淇,黎姿,




【短片】【冰桶籌款】Wow!徐子淇黎姿現身 用泳池水淋冰水

2014-08-21 18:59:00



其他影片:>>






【冰桶籌款】Wow!徐子淇黎姿現身 用泳池水淋冰水

「冰桶挑戰」引來好多低調嘅名人明星現身支持,好像噚日嘅金城武,佢就用抽濕機水去挑戰,今日連「千億新抱」徐子淇同好似唔識老嘅靚靚媽咪黎姿(GiGi)都齊齊加入。

兩人喺一個私人泳池拍短片,唔知係咪佢哋其中一個嘅屋企呢?徐子淇先話係接受妹夫Alex嘅挑戰,然後佢就解釋咗好多ALS嘅病症,佢哋又話唔想浪費水,所以就用泳池水加冰去完成挑戰。

子淇又話由於自己遲咗24小時完成呢次挑戰,所以要罰自己用雙倍冰,佢首先坐入一個裝咗冰水嘅木盆,就由黎姿幫佢淋冰水,佢凍到大叫。之後佢又Tag黎姿繼續挑戰,GiGi話希望大家睇完段片,多多支持同關注肌肉萎縮症嘅病患者,不過就唔點名喇。

GiGi坐入同一個冰桶完全挑戰後,最後兩人將木桶嘅水倒返落泳池,總算環保。

徐子淇黎姿片段:

http://www.youtube.com/watch?v=KRfNO7GaF5o&sns=em





喺桶入面放滿冰





























倒返啲水落泳池



鍾意就快D Share啦!