掃呢頁CODE去手機

2014年9月26日 星期五

[忽然1周 1000] 忽然 1000期 經典重溫 MW,




媽咪姐

忽然 1000期 經典重溫

經典重溫之婚姻乏術

上期重溫了藝人拍拖嘅甜蜜片段,但回憶並非一定美好。

今期我哋就睇番一班出軌男星女星,佢哋為咗尋開心,不惜代價連自己形象也不顧,又或者做小三破壞人哋家庭幸福。

數最轟動最意想不到的,一定係李麗珍 04年的 3P不倫迷幻戀了。







473期( 2004年 8月) 李麗珍不倫 3P戀

表面清純嘅李麗珍,當時雖然已與許願離婚,作為一女之母嘅佢,竟然被爆搭上已婚髮型師馬桂燦( Jacky Ma),仲要同人哋老婆搞迷幻 3P派對。為咗滿足性慾,珍妹原來可以去到盡。不過當時被挑機嘅馬太李靜婷,亦並非省油的燈,一於向本刊冇底線揭露珍妹嘅陰暗面。所謂玩物喪志,珍妹玩到咁癲,形象當然一鋪清袋

Jacky Ma其貌不揚,但有本事同時令兩個女人對佢死心塌地。現時佢亦繼續揸鉸剪搵食,仲有班明星客仔支持。

珍妹同馬太原本係好好姊妹,乜都可以 share,但估唔到珍妹當時要求 share埋老公囉!

978期( 2014年 4月) 李麗珍潘源良冇結果

珍妹有汲取教訓㗎,佢決定洗心革面,做個稱職單親媽媽之餘,又重返舊愛音樂人潘源良身邊。不過潘源良偏偏唔得珍妹個女歡心,搞到最後又係冷戰分居收場。睇嚟珍妹情路真係好崎嶇喎!

722、 723期( 2009年 5月、 6月) 林文龍偷食郭可盈死忍

一段關係女尊男卑得太過分,往往會失平衡。一直被郭可盈食住嘅林文龍, 09年被爆偷嗒內地女星董維嘉,有晒電話錄音做證據㖭!正當大家以為郭會狠心斬纜之際,佢反而力挺老公,仲演化成被前經理人汪子琦勒索事件。結果涉案汪子琦被判坐監,林文龍同郭可盈就繼續恩愛,仲生埋個女㖭!

林文龍被指搭上董維嘉,事後佢否認指控,但就漏口風話同郭可盈出現過問題。

至於郭可盈口中所指嘅前經理人就係汪子琦喇!

汪子琦去年同馬賽爆攣情,今年二人分手後就互數不是,都上晒封面㗎!

269期( 2000年 9月) 劉永背黎燕珊風流

1992年結婚嘅劉永同黎燕珊,濃情變淡。直至 2000年 7月,本刊已率先踢爆劉永收埋二奶,黎亦自揭同老公兩年冇性生活。兩個月後,呢位二奶終於見真身,同劉永又攬又錫。最後黎心死決定離婚,雖然事後劉永喊住求復合,但恨錯難返。

劉永當時喺車廂內同大陸女友親熱,場面火辣,冇得抵賴。

479期( 2004年 10月) 謝君豪上海翻雲覆雨

憑《南海十三郎》上位嘅謝君豪, 04年喺上海拍劇期間拍出禍,除咗被斷正同上海妹 Anna連體夜蒲外,仲上埋女方寓所,足足翻雲覆雨咗 9小時先肯落樓。幾時都話強國女子非常進取,謹勸各位男藝人真係要訓練好定力先一路向北呀!

最終謝君豪獲得太太戚婉儀原諒,不過男人始終𥄫實啲好! 09年,謝太就貼身陪老公北上。



鍾意就快D Share啦!