網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月26日 星期五

[忽然1周 1000] 慳家狂掃 BB贊助 呂慧儀抱仔公立打針 呂慧儀,MW,




呂慧儀坐月期間甚少外出,不過仔仔要打針,她梗要「出山」。一身師奶打扮的她包到冚,趕絕星味。

滾熱辣

慳家狂掃 BB贊助 呂慧儀抱仔公立打針

八月中產子的呂慧儀(長腳蟹),至今仍未公開露面,只曾在微博公開兒子 Anton滿月宴相片,兼大掃品牌贊助的滿月禮物。識得慳家的她,連 BB牀、臍帶血、 BB車統統免費,就連覆診都去公立醫院,果然夠經濟。

上周三( 17日),在傭人陪同下,呂慧儀抱住仔仔坐的士,由天水圍往屯門醫院睇醫生。現場所見,呂慧儀手腳仍然纖瘦,但粗腰及豪華臀現形,明顯未修身。

不過,呂慧儀將於十月尾為自己孭飛的新劇宣傳。得番一個月,呂慧儀要回復昔日葫蘆身形,相信要加把勁至得。










呂慧儀自宣布懷孕以來,上圍上升兩個 cup,雖然一直都是肥肚唔肚人。但仔仔 Anton出世時都重八磅八,分量十足,連她也說元氣大傷,產後要休息足足兩星期先有力去幫愛兒拍照。

選美出身的呂慧儀,非常緊張自己的身形,產後因未修身,一直足不出戶。不過愛子如命的她,卻親力親為帶仔仔覆診打針。上周三( 17日),她帶埋傭人齊齊到屯門醫院。呂慧儀當日素顏束上馬尾,頭戴帽面戴口罩,身穿鬆身衫褲包到冚。即使刻意遮掩身材,無奈仍難掩粗腰及龍躉。她推住 BB車直上屯門醫院二樓輪候,其間遇上仔仔扭計,她抱起兒子輕輕拍着他的背,盡顯母愛。

40吋龍躉

呂慧儀慢慢落的士,一來因為抱 B,二來佢有個「豪華臀」!

周身名牌

雖然身形脹爆,不過呂慧儀手執 LV銀包,又孭 Hermès布袋,依然 sharp醒。

連陪月都慳

剛為人母的呂慧儀非常緊張,照顧仔仔都親力親為。在醫院輪候了足足個多小時,一直堅持自己抱 BB,唔放心俾傭人抱。

「佢哋兩公婆都係模特兒出身,明白好天搵埋落雨柴。依家有咗件化骨龍,就更加要慳喇!佢哋連陪月都冇請,更加唔介意睇公立醫院。佢哋想自己湊小朋友, Dickson(呂慧儀老公)都有同人講,湊仔好忙,有時連公司打俾佢都唔得閒聽。 Dickson都呻少咗做 gym,遲吓要操番弗。」知情者說。

雖然去醫院當日老公 Dickson未有陪伴,但上周一( 15日)兩公婆為仔仔舉行滿月宴後, Dickson已經化身搬運工人,親手將 BB車、 BB牀等禮物搬上樓。由於當日下午天文台已預告會掛八號風球, Dickson為免餓親老婆,於是冒住風雨,獨自撲去超市買餸及掃日常用品,做個住家好男人。

在醫院等候期間,呂慧儀幾乎全程抱住仔仔,非常緊張。

財源滾滾

呂慧儀大肚時的騷價上升至五萬,相信產後復出也有一定吸引力。

老公脹爆

Dickson化身「住家男」去超市掃貨,無拎膠袋夠環保,抵讚!

三圍數字: 44、 33、 39

三圍數字: 43、 28、 37

Dickson 08年參選「香港先生」,當時他身形甚 fit,和近日相去甚遠。

修身十月復工

呂慧儀一向以「性感」見稱,出席活動時總愛騷長腿,加上將要拍劇,故現在她已開始節食做運動修身。

「 Connie(呂慧儀)呢排為咗修身,開始食減肥餐。佢都好心急,因為十月左右大台便舉行台慶活動,佢有份拍攝嘅《醋娘子》係節目巡禮劇集之一,得番一個月左右時間俾佢 keep!」

既要湊仔,又要修身,星媽真是唔易做!

上周一擺完滿月宴回家,呂慧儀一落車快步行入大堂,更小心用手保護仔仔,非常緊張。

懷孕期間,呂慧儀的上圍已谷至 35E,非常驚人。

收禮逾三萬

女星宣布懷孕,亦即係收贊助的開始,不少品牌都會傾巢而出,上至尿片下至母親用品都有贊助。以呂慧儀為例,尿片及奶粉固然免費,連嬰兒車都收了三架,真係慳唔少。

修身唔易

女星產後難修身,身形走晒樣變師奶。

莫可欣

這位 93年港姐冠軍,當年 113磅,不過在 08年誕女後,身形脹爆至 160磅。

袁詠儀

靚靚 06年剖腹誕下張慕童後,雖然一度減肥成功,但 3年前甲狀腺出問題,此後一直腫脹。

周家蔚

這位 06年港姐亞軍兼最上鏡小姐,最弗只有 103磅。不過去年產子後,體重升至 150磅。

朱茵

「性感女神」朱茵自 2012年誕下女兒黃鶯後,身形大了兩個碼。



鍾意就快D Share啦!