網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月5日 星期五

[忽然1周 997] 古惑佬開騷蕉皮失蹤之謎 MW,




媽咪姐

古惑佬開騷蕉皮失蹤之謎

鄭伊健、陳小春、謝天華、錢嘉樂同林曉峰,上星期再度合體開兩場《友情歲月演唱會》!

有唔少 friend發現呢個「古惑佬」組合繼上年 11月叮走咗當年嘅《古惑仔》元老,飾演蕉皮嘅朱永棠,今次都冇預佢噃!媽咪姐就收到風,蕉皮被叮走嘅原因係因為佢阿哥朱永龍。有二五仔話:「好多年前朱永龍已經喺內地發展,但俾人話佢呃錢,做嘢又爛尾,仲俾人斬傷㖭!」因為朱生個底太複雜,所以「古惑佬」開騷都唔敢搵佢細佬朱永棠,怕有乜嘢麻煩,寧願搵錢嘉樂囉!

哎吔!「兄債」弟償㖭。(設計對白)

96年,《古惑仔》第一集,朱永棠企鄭伊健側邊㗎!傳聞佢依家喺台灣搞生意,仲結咗婚生咗女㖭。

估唔到錢嘉樂除咗打得之外,當晚仲舞王上身,表演霹靂舞呀!

錢嘉樂抱埋囡囡 Alyssa繞場一周唱〈與我常在〉,更大讚阿女:「你喺我心目中,係全世界最靚女!」手指指嘅囡囡,又真係好 cute!



鍾意就快D Share啦!