網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月12日 星期五

[忽然1周 998] 15歲擁 33C身材 葉玉卿愛女豪宅勁晒比堅尼 葉玉卿愛女,葉玉卿,胡芷欣,MW,




媲美媽咪

從網上的照片看,葉玉卿囡囡 Victoria無論在五官、身形,甚至笑容,都似到媽咪十足十,難怪有人說 Victoria是卿妹的倒模。

娛樂喧

15歲擁 33C身材 葉玉卿愛女豪宅勁晒比堅尼

當年紅極一時的一代艷星葉玉卿, 16年前與美國華裔商人

胡兆明結婚,從此宣布退出影壇移居美國,兩人育有兩子一女。

現時 15歲大女 Victoria(胡芷欣)一直深受母親影響,對娛樂圈深感興趣。

疼錫囡囡的葉玉卿亦沒有反對,更一直為愛女鋪路入娛圈。

本刊近日就發現 Victoria經常拍片放上社交網站,當中更豪晒索爆比堅尼照,身材絕對不比媽媽遜色!







晒 5千呎豪宅

葉玉卿一家所住的美國豪宅,是由古堡改建,共 11間房。 Victoria近日經常帶同學到來 Gathering。

現年 48歲的葉玉卿,在當紅時期突然閃嫁在紐約經營連鎖超市及銀行的富商胡兆明,從此息影長居美國。婚後育有長女胡芷欣,兩子胡可聰( Jeffrey Junior)和胡以聰( Jeffreson)。一家五口住在當地超級豪宅,擁有私人飛機, 09年更將位於紐約的十九層商住大廈,以長女 Victoria命名。不過,近年曾傳出丈夫有財政危機。

渴望入娛圈

想當年葉玉卿憑着拍三級片走紅港、台兩地, 35F火辣身材,讓她成為許多男性心中的性感女神。而長女( Victoria)亦因為媽媽的知名度,對娛樂圈一直很好奇。據知通情達理的葉玉卿,亦不介意囡囡走回自己的舊路,早前四出打人情牌為囡囡鋪路。去年她返港拍賀歲片《 2013我愛 HK恭囍發財》時,更順道帶愛女同行,藉機介紹給圈中好友認識。知情人透露:「卿姐今時今日使乜拍戲?話就話想過戲癮,其實佢帶阿女返嚟,係想同志偉一班世叔伯打聲招呼。不過卿姐講到明,要阿女過咗 18歲之後,先至正式入行,唔想影響佢學業。」

箍定牙

Victoria經常着上不同三點式,在花園和泳池拍照,近月更開始箍牙,為入娛圈做足準備。

晒豪宅

影片大多在葉玉卿位於美國的大宅拍攝,單單室外的超大泳池,已盡顯富貴。

火辣三點式

身材贏鬼妹

正值發育期的胡芷欣( Victoria)上圍比身旁外籍同學更見豐滿,再加上嫵媚的表情,樣貌和身材盡得媽咪葉玉卿的真傳。

葉玉卿 15歲長女,現時在紐約入讀私立貴族學校。鬼妹仔性格的她熱情奔放,喜愛拍片放上社交網站。片中她與一班鬼妹打成一片,在其美國豪宅大晒索爆比堅尼照。擁有驕人身材的她,盡得媽咪真傳。「佢平時好鍾意同成班朋友拍片,除咗唔介意着得性感,仲拉埋班朋友大跳辣身舞,又成日同人講媽咪係香港好紅嘅明星,第時想好似媽咪咁。」知情人透露。

曾參加選美

下嫁富商胡兆明,移居美國多年的葉玉卿,早年一家大細乘坐私人飛機到台灣親子遊。當時只得 10歲的囡囡,稚氣中已略見標致。

甚有表演慾的 Victoria,早前更參加當地選美活動,葉玉卿亦大力支持,囡囡最終成功打入決賽。葉玉卿曾說﹕「會尊重囡囡嘅選擇,如果將來佢想返嚟香港選美,我亦會陪佢返嚟。」有卿卿優良基因,加上圈中世叔伯的支持, Victoria要入娛樂圈,可說易如反掌。

星二代豪放晒肉

新一批星二代個個長得亭亭玉立,除葉玉卿囡囡喜歡放比堅尼泳照到交友網外,梁家輝的孖女、上山詩鈉的囡囡 Hilary及三哥苗僑偉的囡囡苗彤,個個玩得豪放之餘,亦經常晒惹火三點式攬仔相,搞到一班星爸星媽冇晒符。

苗僑偉女兒苗彤

苗彤( Phoebe)樣靚身材好, 18歲時已被揭爛蒲、啜仔。更不時在 facebook上載比堅尼性感照,又有疑似煲煙相,更有與男生在夜場攬攬錫錫的合照,令三哥睇到眼火爆!

梁家輝 Nikkie

梁家輝的一對孖女經常在 Instagram大方分享泳裝照,大騷誘人 body。其中 Nikkie試過「胸壓」洋漢又自拍性感照,生活多采多姿!

上山詩鈉女兒 Hilary

Hilary盡得母親真傳,眼大鼻尖瓜子臉,是不少網友心目中的 sexy girl。在 Hilary的 Instagram內,有不少着上三點式泳衣照,早前她更被拍到與男友在大街大巷又攬又錫。



鍾意就快D Share啦!