網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月19日 星期五

[忽然1周 999] 倪震嘆外賣 老婆忙搵錢 倪震,MW,




老婆忙住電影宣傳,一支公嘅倪震肚仔餓惟有食自己,落街買「潛艇」吔,仲同店員有講有笑,似乎係熟客仔嚟。

媽咪姐

倪震嘆外賣 老婆忙搵錢

周慧敏為咗套戲,四圍飛去宣傳,冇時間陪老公倪震,要賺錢冇計而倪震呢,可能唔想再發生「結構上出現了明顯的中年危機」,老婆忙緊,佢就一支公搵食。

呢日媽咪姐喺佢哋跑馬地屋企附近,見到倪生紮住手臂行過,原來係肚餓落街買飯。唔知係咪喺外國生活多年,倪生似乎對 American style情有獨鍾,行到去美式快餐店嘅佢,餐牌未睇,就指住落「柯打」揀配料放落「潛艇」。等緊嗰陣,仲同店員有講有笑,睇嚟都係熟客仔喎!不過呢,倪生話晒踏入五張嘢,食少啲 junk food健康啲好喎!

話晒倪震都係一位才子,又點可以俾人見到佢食 junk food,買外賣返屋企嘆是常識。倪生行得咁快,真係好肚餓咁噃!

冇人陪食飯,倪震就鍾意落街去買外賣。其實打個電話叫外賣咁方便,睇怕叔叔都係想運動吓。



鍾意就快D Share啦!