掃呢頁CODE去手機

2014年9月4日 星期四

[壹週刊 1278] 賽果異常 內地造馬騷 洪卓立走音都入圍 洪卓立,M1,




探熱針

賽果異常 內地造馬騷 洪卓立走音都入圍

有鄧紫棋 G.E.M.參加《我是歌手 2》爆紅做辦,令不少香港歌手積極參加內地電視台的唱歌 PK真人騷,包括參加珠江電視台《麥王爭霸》的洪卓立、泳兒、關楚耀及可嵐等。據了解,比賽已內定了四強名單,表現差強人意的洪卓立亦有得留低。另外,參加浙江衞視《中國好聲音》第三季的 Robynn& Kendy、陳樂基及鄧小巧雖然成功入圍,但據知香港代表已全軍覆沒,未能進身決賽。

G.E.M.做辦

不少香港歌手參加內地真人騷,希望可以學 G.E.M.,一夜成名,當中的洪卓立、泳兒、關楚耀及可嵐參加了由廣東電視台珠江頻道聯合廣東電台主辦的《麥王爭霸》。

「呢個節目一一年開始搞,之前係普通市民參賽,今年就跟足《我是歌手 2》搞明星賽,主辦搵咗好多香港歌手參加,為咗感覺上更專業,四位評判舒文、梁榮駿、黃毅成及馮翰銘,都係出名音樂製作人。抄《我是歌手》格式做,希望引起更多人留意。」知情者說。

泳兒的唱功不容置疑,與師弟洪卓立齊齊參加比賽,錄影當天水準依然。

評判之一的舒文是容祖兒的御用監製,與英皇娛樂的關係要好,很容易令人聯想偏幫英皇娛樂旗下歌手。

洪卓立參加《麥王爭霸戰》錄影當晚,在微博上載了現場圖片。

內定四強

月前,有份參賽的香港歌手到廣州進行錄影,表現不錯的可嵐很早階段已被淘汰,反而失準的洪卓立卻攞到高分。

「英皇派泳兒同洪卓立出賽,早已傾好佢哋會入四強,泳兒隨時係冠軍,其中一個評判舒文係容祖兒御用監製,有人好辦事!另一個評判梁榮駿自己隊 Fabel都有份參賽,都係內定四強之一。洪卓立唱到甩嘴走音,但就俾晒位佢講咗段好煽情嘅說話,仲有容祖兒加油片段,最後出奇地高分。至於可嵐同關楚耀其實唱得幾好,不過可嵐冇後台好早就出局,關楚耀有唱片公司撐,都仲可以陪玩,唔使咁快被踢出局。」知情者說。

關楚耀雖然在錄影當晚的表現不錯,但因比賽早已有內定結果,所以他最後亦會被淘汰出局。

肥媽是節目中的明星觀察員,會對參賽者作出客觀的評價。

可嵐唱《讓我跟你走》的水準不俗,可惜因她既沒唱片公司撐也腰的關係,所以很早便被踢出局。

陳奕迅、王菲的御用監製梁榮駿是評判之一,亦是參賽組合 Fabel的經理人,因而有指 Fabel是內定四強之一。

有賺冇蝕

香港二人女子組合 Robynn& Kendy、陳樂基與鄧小巧,入圍第三季《中國好聲音》後,惹來傳媒及網民廣泛討論,可惜在節目第二輪已全軍覆沒,連被指有特權的已故中共元老葉劍英孫女 Robynn都冇得留低。

「其實俾佢哋入圍都係搞噱頭,今年《好聲音》俾 now同步直播,有港星入圍,觀眾易有親切感!但內地參賽者水準始終較高,被 out係意料中事。」一名工作人員說。入圍當贏咗!陳樂基表示自此多了人認識自己和樂隊 Killersoap,因工作機會多了,還可打開內地市場,有賺冇蝕。

Robynn& Kendy

鄧小巧

陳樂基



鍾意就快D Share啦!