掃呢頁CODE去手機

2014年9月11日 星期四

[壹週刊 1279] 告別大台 凍薪五年頂唔順 高鈞賢轉行整車 高鈞賢,M1,




探熱針

告別大台 凍薪五年頂唔順 高鈞賢轉行整車

近年無綫人才流失,花旦小生約滿即逃亡,大台數口太精!減騷凍薪,藝人冇啖好食,雞飛狗走。在大台出身的首屆香港先生冠軍高鈞賢,已連續被凍薪五年,人工唔夠生活;加上之前腳傷仍被迫拍跑戲,對大台心死的他,寧願轉行,整車。

得三千蚊生活

今年九月,高鈞賢約滿無綫,決定離巢外闖,正式告別大台。

「 Matthew(高鈞賢)今年傾續約時,有個高層叫佢慢慢諗,仲話公司會撐佢,但另一個高層就逼佢要喺一、兩日內回覆,否則就唔同佢續約。其實佢當選港男之後,簽俾無綫,人工得一萬五千蚊,但第三年就加到二萬五,當時佢好開心,不過之後公司要佢加監, Matthew唔肯,跟住嗰五年一直俾人凍薪。」知情者說。

二萬五一個月,未至於不夠生活,但弊在高鈞賢由萬五跳去二萬五一個月後,買車又買樓。「後生仔有人工加特別心雄,屋企人又想支持佢,所以夾錢買樓買車,俾佢當投資。 Matthew估唔到之後竟然冇人工加,以為條數計得掂,點知俾公司凍薪五年,結果每個月扣起供樓供車錢,佢得番三千蚊用。」

當日三十三度高溫,高鈞賢整完車一身汗,又做外賣仔,走去隔籬街買飯盒,冇偷懶。

雖然係香港先生冠軍,為生活,他也放下身段,跟一班同事在車房開餐。

在巴西主持完「世界盃」節目,高鈞賢雖然被點名稱讚有表現,不過傾續約時,他又被兩大高層玩謝。

經濟壓力已經大,高鈞賢之後更患上情緒病,雪上加霜。

「 Matthew做唔夠騷,公司要佢還騷,明知佢隻腳傷咗要打石膏,都要佢接《再戰明天》做個閒角,仲要帶傷拍跑戲,後來 Matthew屋企人發覺佢有啲唔妥,要佢睇醫生,先至知佢有抑鬱症。睇呢啲專科每次過千蚊, Matthew嫌貴,睇咗一次就唔肯再睇,好在屋企人夠細心同耐性,陪佢捱過情緒受困擾嗰段日子,而家佢都好番。」

九年前奪第一屆香港先生冠軍,當年二十一歲奪兩獎的他,仲有 baby fat。

在《烈火雄心 3》做消防員,跟鄭嘉穎及黃宗澤合作,不過戲份不多。

右腳斷筋入院做手術,出院後即被安排扮路人甲拍追逐戲,他亦因而患上抑鬱。

借錢入股

拍劇機會少,早排被公司安排做主持,跟許廷鏗及吳家樂做活動主持。

凍薪入不敷支,高鈞賢最絕望時,得朋友帶挈,讓他入股車房生意。

「 Matthew問屋企人借咗五萬入股車房,好在生意好有錢賺,可以幫補生活開銷,而家佢諗住暫時做車房,慢慢再探吓路,睇吓有機會就返內地發展。」知情者說。

上週三(九月三日),本刊記者到高鈞賢有份的車房了解,只見他落手落腳,招呼客人、整車乜都做;午飯時間,他更親自去買飯盒給其他師傅醫肚,好落力。

對於告別大台,高鈞賢毫不隱瞞。「係呀,已經考慮咗好耐,想有其他嘗試。」至於被舊主凍薪五年,他直認有其事。

「我唔肯定係咪 exactly五年,但之前凍薪又要加長份約,我唔想無止境咁加監,先搵其他出路。」高鈞賢說。

一走了之

大台人事複雜,易主後,高層大鬥法,殼王陳國強得力余詠珊力捧自己友,高層各擁山頭,無黨派藝人變孤兒仔,不少人寧願一走了之,出去搏。

袁嘉敏

已轉投太陽娛樂進軍影圈的 09年最上鏡小姐袁嘉敏,憑《潛行狙擊》阿嫂角色突圍,本來一致被睇好,不過一劇之後被投閒置散,傾續約時更被高層提議轉做保險,並送上《聖經》以示祝福,非常不近人情。

石天欣

參演《仁心解碼 2》及《巨輪》都要被強姦的石天欣,雖然人氣升,更一度升呢做女二,但之後又被打回原形,人工奀冇前景,唯有解約走人。

袁嘉敏

已轉投太陽娛樂進軍影圈的 09年最上鏡小姐袁嘉敏,憑《潛行狙擊》阿嫂角色突圍,本來一致被睇好,不過一劇之後被投閒置散,傾續約時更被高層提議轉做保險,並送上《聖經》以示祝福,非常不近人情。

石天欣

參演《仁心解碼 2》及《巨輪》都要被強姦的石天欣,雖然人氣升,更一度升呢做女二,但之後又被打回原形,人工奀冇前景,唯有解約走人。

入行後跟唔少港姐傳過緋聞,被拍到孖住葉翠翠出席婚宴,不過唔夠幾個月,又被拍到跟𡃁模攬晒夜蒲,女人緣極旺。



鍾意就快D Share啦!