網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月18日 星期四

[壹週刊 1280] 打好份工 陪老婆湊老豆 陳奕迅直落做廿四孝 陳奕迅,M1,




Eason近年四圍飛做巡唱,上週四難得有時間同父親到維園漫步傾心事,陳裘大全程笑容滿面。

探熱針

打好份工 陪老婆湊老豆 陳奕迅直落做廿四孝

逢星期五、六、日北上巡迴演唱,唱到變「陳永安」的陳奕迅,月前在台灣宣傳國語碟期間,公開預言 2016年暫別樂壇。

無論是自行性幻想抑或有計劃進行, Eason先要回歸現實,繼續做好呢份工!本月初,在瀋陽開完六萬人演唱會後,終於有機會回氣。所謂私人時間, Eason全奉獻給家人!上週四( 11/9)孖住父親陳裘大殺落徐濠縈位於銅鑼灣鋪頭,搵老婆食個 late lunch,再陪老豆散步去維園睇「香港網球公開賽」,廿四孝老公同仔,一鋪搞掂晒!

家庭樂

下午三時,陳奕迅現身於銅鑼灣有嘢賣又有嘢食的潮店「 Gum Gum Gum」,去到邊吹到邊的他,在店鋪門外同店員不停講,至於當日亦有同行的陳父陳裘大和 E神嫂徐濠縈,則在餐廳霸定枱,坐低歎住冷氣慢慢等吹神回歸,其間兩翁媳有傾有講,證明關係並不如外傳般差。

食碗麵,唔使一個鐘已經停晒手,食飽煙癮起, Eason再次走出門外歎支飯後煙,店員把握機會,拎住大堆 CD給他簽名。

三人行撐枱腳後,陳奕迅兩父子先行送徐濠縈離開。

Eason外出扯煙期間,徐濠縈留守店內同店員合照。

平日大癲大肺的 Eason原來都有細心的一面,陳爸爸背包走位,孝順仔馬上幫手整理。

唔識路

雖然是家庭日,但 Eason心情好,所有要求都冇托手踭。做完 PR,兩父子送徐濠縈返一街之隔的時裝店後,再漫步朝維多利亞公園方向行。其間見老豆孭住的背囊移了位, Eason即上前動手執番正,超細心。

行到去維園,大汗疊細汗的 Eason一臉迷惘,只見他打電話問路,經對方指點後,終於搵到舉行「保誠香港網球公開賽」的場地,並跟大會工作人員聯絡上取得入場證件,原來是日 Eason父子專誠睇女網球手好友、有中國金花之稱的彭帥比賽。

吹神在球場出現,即時惹來一陣哄動,網球賽變 Eason快影會,陳裘大第一時間閃埋一邊等,最終擾攘超過十五分鐘,到球賽差不多開始, Eason才甩到身。

Eason現身維園球場,吸引不少歌迷上前要求合照。

入到維園網球場, Eason向大會工作人員介紹認識陳父。

今年七月陳奕迅一家三口到英國度假,兼慶祝生日。

有排唱

早前到台灣宣傳國語碟, Eason自行幻想暫別樂壇,聽住先!

All cash買完二億大屋, Eason密密巡迴補倉,唱到有氣無掟抖。七月去台灣宣傳國語大碟《 nice& shine》時, Eason忽然宣布完成唱片合約後,一六年停工休息。

「世界太大,我要去闖一闖,但我不是一個堅持的人,所以今次請聽眾作見證,如果有什麼公司開銀彈叫我簽約,我都會跟它說不簽。」 Eason自說自話。

一身廣告代言合約,怎可能說停就停,經理人陳家瑛馬上出面澄清,解釋只是減產不是全面停工。不過亦有指 Eason要同老婆創業,並孖住好兄弟謝霆鋒合資搞音樂製作公司。

滿肚密圈,但講乜都假,「陳永安」的巡迴演唱排到去一五年,有排唱!



鍾意就快D Share啦!