網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月19日 星期五

34歲仲間由紀惠傳婚訊 嫁48歲阿叔男星 仲間,仲間由紀惠,




【短片】【一個傳結婚】34歲仲間由紀惠傳婚訊 嫁48歲阿叔男星

2014-09-19 03:48:00



其他影片:>>






【一個傳結婚】34歲仲間由紀惠傳婚訊 嫁48歲阿叔男星

曾經以日劇《我Miss係大佬》系列而走紅嘅日本女星仲間由紀惠,今日突然之間傳出婚訊!

據日本報章《日刊Sports》嘅消息指,34歲嘅仲間,將下嫁已經拍拖六年、現年48歲嘅演技派演員田中哲司。原來早喺09年,佢哋已經傳過緋聞,但係當時二人並唔承認,稱只不過係合演過嘅朋友,但原來二人靜雞雞拍咗六年拖,到今日就傳出婚訊。

該份報章話仲間同田中已經見過雙方家長,而且有好多代言喺身嘅仲間亦已經通知咗佢嘅贊助商同廣告商佢即將結婚。

據指二人早喺03年因為合演而認識,到咗07年再有機會合演,之後變得熟絡,到咗08年就開始拍拖,翌年被發現時就死口唔認。佢哋平時都忙於拍戲拍劇,但都會抽時間拍拖,但拍拖地點只會係喺雙方屋企,將戀情收得好密。



34歲日本女星仲間由紀惠,今日突傳同拍拖6年、現年48歲嘅演技派演員田中哲司結婚。



鍾意就快D Share啦!