掃呢頁CODE去手機

2014年9月9日 星期二

呂慧儀生咗啦! 珍寶蟹籽重8磅8 改名Anton 呂慧儀,




【短片】【中秋團圓】呂慧儀生咗 珍寶蟹籽重8磅8 改名Anton

2014-09-09 03:07:00



其他影片:>>






【中秋團圓】呂慧儀生咗 珍寶蟹籽重8磅8 改名Anton

之前幫巨肚留倩影嘅呂慧儀,今日BB出世啦!佢今晚喺微博留言放上「蟹籽」相話:「哈囉!我是珍寶蟹籽,出世重8.888磅,很好意頭哩!不過辛苦媽媽了,已經臥床休息大半個月,現在才精神一點可以幫我拍些照片。雖然我手長腳長撐得媽媽很痛,媽媽也元氣大傷,但看我現在健健康康媽媽就很滿足了!媽媽休息的時間,我先跟爸爸去賞月,祝大家中秋節快樂,人月兩團圓〜」

之前呂慧儀已經公佈BB性別係男仔,而講到佢長手長腳整到媽咪痛,要抖足精神先可以影相,咁可能「蟹籽」唔係中秋正日出世,不過搶閘同媽咪賀中秋,人月兩團圓,恭喜晒!

晚上本報聯絡呂慧儀老公黃文廸,佢話BB係上個月14號出世,當日係順產,由於老婆生完後要照顧BB,兩公婆忙到今日先公佈,其間呂慧儀就插嘴話:「所以生完咪冇咗半條人命囉!」黃文廸又話:「老婆餵人奶,一日食成6至8餐,暫時BB改咗英文名叫Anton。」



珍寶蟹籽出世啦!



呂慧儀大肚留倩影







節瓜手仔



珍寶蟹籽好可愛呀!



呂慧儀微博公佈喜訊



鍾意就快D Share啦!