網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月13日 星期六

梁思浩咒星爺 落十八層地獄 梁思浩,周星馳,星爺,思浩,




梁思浩咒星爺 落十八層地獄



其他影片:>>






結怨廿年 梁思浩咒星爺落18層地獄

經典笑匠周星馳,幕前為觀眾爆笑彈,但幕後卻被數臭,繼向太陳嵐、林小明等怒插星爺後,梁思浩對這位80年代同期出道,一同在公仔箱成長的好兄弟都不留情面,思浩前晚錄影節目時呻笨,當年賤價兩萬平讓古董車給星爺,看在老友一場,可是當星爺走紅後,兩人友情變質,星爺片場黑臉叫思浩非常難受,兩人積怨20年,思浩昨日出席活動時更詛咒星爺落十八層地獄。

網上近日流傳一篇文章《為甚麼這麼多人黑周星馳?》導致經常令觀眾發笑的周星馳成為圍插箭靶,尤其向華強太太陳嵐鬧爆星爺,不少曾跟他合作過的人如林小明、邵音音等都聲討,一向敢言的梁思浩也加入戰團,思浩表示力撐向太,他一連兩日連環發炮數臭星爺。前晚先爆星爺賤買思浩古董車,昨日思浩在尖沙嘴出席有線節目《怪談.落你降頭》時,更揶揄星爺要落十八層地獄。



■思浩與星爺結怨20年,前晚思浩錄影節目時,詛咒星爺落十八層地嶽。



■星爺連日遭人圍插,思浩直指他人格有問題。

資料圖片



■思浩曾指在《國產凌凌漆》片場叫「星仔」而遭星爺黑臉,一場喊戲要拍17次被玩謝。

劇照



「佢最緊要有錢」

思浩和星爺識於微時,80年代合作無綫綜藝節目《歡樂今宵》,兩人同撈同㷛,兄弟一場,思浩前晚錄影now節目《娛樂審死官》時,還跟李麗蕊唱雙簧寸星爺。思浩回想88年跟星爺、林穎嫺受力捧開劇,當時思浩和星爺扮兩兄弟而稔熟,星爺看中思浩駕駛返工的古董車,思浩說:「當時呢架係我第二架車,我都好鍾意,佢(周星馳)問我幾時賣,佢話好鍾意,佢話我哋咁好朋友,你賣畀我啦,我話平五萬唔得,佢話自己冇錢唔掂,我話平兩萬啦,我買架車返嚟都12萬幾,佢話下次賣番畀我,於是我當擺喺度畀佢用,結果兩萬賣咗架車畀佢,佢當時答應遲啲兩萬賣番畀我,佢就揸走咗,之後我哋分開發展,又冇乜聯絡。」

其後星爺星運越撈越好,兩兄弟94年在電影《國產凌凌漆》片場再見,思浩興奮大叫「星仔」:「佢黑我面黑咗成日,我就知道原來佢就唔係以前嘅佢,呢件事令我幾傷心,我從來冇同人講過呢件事(指賣車),我傷心在佢hurt咗我個心。」對於圈中人鬧爆星爺,思浩說:「佢唔介意喎,佢最緊要係有錢,佢唔介意有冇朋友,叫我評價佢,佢絕對係一個有才華而冇品格嘅人。」

思浩昨日出席有線活動,更請來師傅以蜘蛛、蛇、蝎子等五毒物為王寶寶(春卷)即場示範解降頭。春卷大爆節目中曾受鬼降兼遊地獄,甚至撞鬼。



■思浩和李麗蕊(左二)曾跟星爺合作《歡樂今宵》,李麗蕊大爆拍檔唱歌五音不全,累街坊要重錄。



■梁思浩(右二)昨日出席春卷的解降儀式。

「大家層數唔同」

思浩竟抵死叫春卷把地獄情況轉述星爺,他說:「希望佢知地獄係點,等佢改過,知道將自己性格改番好啲,對人好啲。呢個世界,睇吓落邊層,佢可能十八,我可能四,大家唔同,我冇話我上天堂,我都係落地獄嗰批,大家層數唔同。」思浩指現在肯撐星爺的只有兩種人,他說:「第一種搵緊佢錢或打緊佢工,第二種係同佢臭味相投。」

採訪、攝影:盧妹



鍾意就快D Share啦!