網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月23日 星期二

最新圖片 栢芝出院後現身 樸素湊仔心情靚 栢芝,




【短片】【鋒菲復合】最新圖片 栢芝出院後現身 樸素湊仔心情靚

2014-09-23 00:56:00



其他影片:>>






【鋒菲復合】最新圖片 栢芝出院後現身 樸素湊仔心情靚

王菲同謝霆鋒復合咗之後,佢哋兩個當然受到大家嘅關注,但係霆鋒嘅前妻張栢芝都好受大家嘅關注,而喺噚日,就有網民見到柏芝喇。

噚日喺一個網民嘅微博,就話喺新加坡見到,仲同栢芝合照,見到柏芝笑晒咁,心情好似唔錯咁,而個網民仲話:「午飯後逛街碰到栢芝姐~ 哦耶,人超級友好呢,超讚的。」晚上又有網民貼圖話於新加坡見到栢芝,但就未有註明係邊日。相中栢芝略顯疲態,精神還可以。

而王菲嘅前夫李亞鵬就喺內地,俾內地傳媒影到孤單一人喺北京東四環附近一間足療店按腳,逗留個幾鐘頭,佢拎住一支嘢飲離開。當時李亞鵬喺足療店問外徘徊,似乎係在等人。門外嘅女服務員仲主動同佢搭訕,李亞鵬亦都好親切咁同女服務員閒聊幾句,之後去咗路邊,但女服務員似乎死心不息,跟着李亞鵬去到路邊,熱切地問佢嘅車喺邊。李亞鵬用手一指來回應,過咗陣一位男士就跑過來,同李亞鵬一起上咗一輛黑色房車離開。



栢芝睇落去心情唔錯喎。(微博圖片)



其實喺新加坡,不時都可以見到栢芝。(微博圖片)



李亞鵬俾內地傳媒影到一個去足療店按腳。(互聯網圖片)



晚上又有網民貼圖話喺新加坡見到栢芝。 (互聯網圖片)



鍾意就快D Share啦!