網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月20日 星期六

客廳篇:王菲瞓霆鋒大髀 甜蜜激吻 霆鋒,王菲,謝霆鋒,




【短片】【鋒菲復合】客廳篇:王菲瞓霆鋒大髀 甜蜜激吻

2014-09-20 19:07:00



其他影片:>>






王菲霆鋒啜爆瞓大髀

戲肉嚟喇!

本來喺廚房傾閒偈嘅霆鋒同阿菲,之後就出返客廳坐喇。不過兩個就坐到隨開幾條街,霆鋒面向窗外、而阿菲就自己坐地下望電視,好似有啲咁拘謹喎。隔咗一陣,傾多幾句之後,霆鋒就坐咗去阿菲旁邊喇,仲趴低埋同用右手托頭,但係霆鋒又搲吓頭、又搲吓大髀咁,好似仲係有啲緊張。

不過唔緊要,呢個時間阿菲一瞓就枕咗喺霆鋒大髀,氣氛就即時輕鬆晒,霆鋒亦都拍咗阿菲膊頭幾吓回應,之後霆鋒就開始講到手舞足蹈開心返埋嚟喇。

講得咁耐真係口水都乾,唔使擔心,阿菲親自開支來佬礦泉水俾霆鋒飲,仲開心到一齊碰個杯「Cheers!」,又確係飲得杯落嘅!

嘢就飲完喇,阿菲就突然轉頭面向霆鋒,呢個時候,最浪漫嘅一刻出現喇。霆鋒同阿菲咀嘴足足3秒鐘,之後阿菲好自然咁擰開,霆鋒就托住自己個頭,露出好sweet嘅微笑。之後佢哋又相視而笑,再碰多次杯飲嘢。

呢個故事就係咁,一直流傳落去喇~



戲肉嚟喇!











咀足3秒啊!



鍾意就快D Share啦!