網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月19日 星期五

黃浩然出院 拒生仔闢謠 黃浩然,黃浩,




黃浩然出院 拒生仔闢謠



其他影片:>>






唔使擔心生殖器官 黃浩然出院拒生仔闢謠

無綫近年鬧小生荒,以外援身份幫無綫拍劇的黃浩然近年被完全「榨乾」,一年拍足五套劇,最終捱出怪病來。早前他證實患上罕見的「貝塞特氏症」,住院兩星期,昨日黃浩然終於出院,有傳此病會令生殖器官潰爛,他笑言不會和老婆造人來證明性能力,並說:「我嘅生殖器官,大家都唔使擔心。」

剛踏入39歲的黃浩然,05年與形象指導莫家嘉結婚,並育有兩子,他為養活妻兒,自07年開始幫無綫拍劇,由二、三線角色做起;至近年無綫人才流失情況嚴重,小生買少見少,令即使不是「親生仔」的黃浩然亦被器重,近年幾乎每年要拍五部劇。不過在大台拍劇出名要好捱得,不時要連續開工24小時亦司空見慣,早前黃浩然又幫無綫與田蕊妮飛澳洲做「2014翡翠互動嘉年華」嘉賓,當時他喉嚨已出現不適,受訪時不停咳嗽,狀甚辛苦。



■患怪病的黃浩然昨日出院,有傳此病會令生殖器官潰爛,他笑言大家不用擔心,不過就不會以生仔證明性能力。



【用紙巾抹汗】

■黃浩然身體仍虛弱,仍需停工休養。



【清一清喉嚨】

■黃浩然指患病期間曾喉嚨潰瘍惡化,但昨日聲音響亮,精神尚算OK。

養病停工損失百萬

昨午2時許,黃浩然在經理人陪同下離開九龍法國醫院,明顯瘦了一圈兼面部浮腫,但精神尚算不錯,並回復響亮聲線。身高六呎的黃浩然表示病發時體重跌至136磅,現已回升至140幾磅。他透露上月已經發病,當時以為是扁桃腺發炎,直至本月4日才入院,皆因之前要去澳洲登台,他說:「最初懷疑自己嘅作息及進食唔定時,之前嚴重到講唔到嘢,我喺上月26日開始發病,但28日至今個月2日又要去澳洲做騷,喺澳洲嗰陣全程我都講唔夠10句,好辛苦,最嚴重口水都吞唔到。」返港後,黃浩然即往求醫,一度要入住隔離病房,他續說:「其實入院第二日用藥已見效,但喉嚨潰瘍惡化,口腔有白色嘢。」

原本黃浩然在新劇《張保仔》中飾演張保仔一角,但因怪病被迫辭演:「好可惜,但始終身體緊要,不過就錯失好機會。」據知該劇酬勞連取消的出埠登台,保守估計黃浩然損失逾百萬,加上入住私家醫院又花近四十萬元醫療費,認真損失慘重。



【被傳媒包圍】

■身高六呎的黃浩然,體重曾急跌至136磅,昨日出院時接受傳媒訪問。



■黃浩然獲《張保仔》劇組送上巨型簽名慰問卡。

感激太太貼身照顧

有指「貝塞特氏症」除令患者有機會致失明外,亦可能「下延」致生殖器官潰爛,黃浩然昨笑笑口說:「大家都好關心呢樣嘢,其實身體任何一條血管都有機會發炎,幸好心臟血管冇發炎,我嘅生殖器官大家都唔使擔心。」問是否已經完全康復?他說:「醫生話所有指數都Check晒,因為呢個病除咗令微絲血管發炎,嚴重嘅可能心臟血管都會發炎,但心肝脾肺腎都Check晒喇,冇問題!當然𠵱家身體係會弱啲,我都瘦咗十幾磅。醫生話適量運動,湊仔返學放學、行下山都OK。」

事後,黃浩然接受電話訪問時,被問到會否生多個力證性能力?他想了想說:「唔會喇,𠵱家要養兩個化骨龍已經好甘,之前都係因為怕大仔寂寞先生第二個,再生第三個機會唔大。」他感激太太在患病期間的照顧,以及經理人公司老闆向華強太太陳嵐傳短訊予以關心。

採訪:張俊銘

攝影:陳志嵐



■為養妻活兒,黃浩然一劇接一劇,終於捱出怪病來。資料圖片



鍾意就快D Share啦!