掃呢頁CODE去手機

2014年9月8日 星期一

移民加拿大被拒 向太:呢個係佢嘅問題 向太,




【向太怒轟周星馳】移民加拿大被拒 向太:呢個係佢嘅問題

2014-09-08 11:40:00



(資料圖片)

網上篇《為甚麼這麼多人黑周星馳?》文章,當中講到周星馳因為向生嘅關係涉黑,令佢喺93年同96年申請移民加拿大遭到拒絕:「加拿大移民局之所以認為周星馳涉黑,是收到了香港圈中人的匿名舉報,說周星馳當演員是為了幫香港黑幫洗黑錢。這個舉報人是誰,沒有證據也沒法證實,但很多人懷疑是向華強一手導演的戲碼,為了阻止周星馳離開。」

專訪中向太就話:「Key point係,向生喺97前,可以做到上市公司主席,即係證明佢唔係(有黑道背景)如果佢係,香港政府拉咗佢我哋都會去大陸,大陸係最唔容許黑社會,咁大陸晨早拉咗佢啦,呢啲嘢連普通網民都識」向太又話:「成個電影圈好少人冇幫我哋拍過嘢,佢哋一百個移民去加拿大都成功,佢(星爺)係嗰一百零一個唔得,咁呢個係佢嘅問題囉!」



鍾意就快D Share啦!