網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月30日 星期二

堵路影響民生怨聲迭起 政治時事,

平日繁忙的灣仔軍器廠街天橋,昨晚給市民完全填滿。(梁鵬威攝)


堵路影響民生怨聲迭起

「佔領中環」行動由原定的中環向外蔓延,金鐘、銅鑼灣、灣仔和旺角均有大批示威者佔據馬路和行人路,陷入完全失控局面,不少道路封閉或阻塞,無論學生、上班族和商戶的日常生活皆大受影響。有人支持學生運動,認為爭取民主比準時上班來得更重要,但也有市民抱怨示威者將「佔領中環」行動帶到其他區域,打亂市民生活的日常秩序,令商戶生意大減,有店主要改用的士運貨,經營成本大增,「淨係搞中環咪好囉,依家喺度阻人返工!」

「香港依家有咩唔好?」

旺角不少店舖昨日均照常營業,但在人流銳減下生意同樣大受打擊。有上班族不介意學生示威,但也有人埋怨「阻人搵食」。地盤工人廖先生指示威者阻礙他到旺角上班,「香港依家有咩唔好?幾百萬嘅樓都有人買得起」而在區內經營窗簾生意的陳女士批評示威者令「佔領中環」蔓延到其他地區,屬擾民行為,「我平時要送貨出去,依家冇晒車,訂單焗住cut咗大部分,淨低啲貨要搭的士運出去!」她表明不反對「佔領中環」理念,「但依家多咗好多人生活受影響,淨係搞中環咪好囉!」

正在旺角巴士站等車的退休人士李先生剛從內地回港,之前全不知悉「佔領中環」已經啟動,更加不知道示威者連旺角也一併佔領,直至記者提醒下才知道巴士改道,他直指:「班友又喺度四圍搞事,和和平平咪幾好囉!(示威者佔據的區域)好多市民同遊客都會去,咁樣對佢哋嘅生活好有影響,又破壞經濟,好心快啲完咗去」

旺角<br>四名女學生:「學校對我哋佔中嘅立場中立,睇學生意願。我哋朝早罷課嚟,下晝就返去上堂喇。」
  • 旺角

    四名女學生:「學校對我哋佔中嘅立場中立,睇學生意願。我哋朝早罷課嚟,下晝就返去上堂喇。」
三名女大學生:「因為金鐘開始愈來愈危險,所以過嚟(旺角)繼續支持佔中。」
  • 三名女大學生:「因為金鐘開始愈來愈危險,所以過嚟(旺角)繼續支持佔中。」

而在銅鑼灣開設眼鏡舖的梁先生,在生意受影響下更見激動,「今次件事係外國勢力喺度指手畫腳,(壹傳媒集團主席)黎智英又畀錢啲反中亂港分子,搞到香港唔安寧!」他認為政府於反國教一役中「表現心軟」,造成今日的亂局,希望當局可以用強硬手段解決佔中!

廖先生(地盤工人):「冇工開冇錢交租,香港依家有咩唔好?幾百萬嘅樓都有人買得起」
  • 廖先生(地盤工人):「冇工開冇錢交租,香港依家有咩唔好?幾百萬嘅樓都有人買得起」
銅鑼灣<br>方小姐(左)、陳小姐(右):「本身今日要返工,但見到尋日警察放催淚彈,決定同同事一齊出嚟,催淚彈傷咗好多人嘅心。雖然今晚可能會有類似事件,但都唔驚,會帶定毛巾、水同葡萄糖等物資。」
  • 銅鑼灣

    方小姐(左)、陳小姐(右):「本身今日要返工,但見到尋日警察放催淚彈,決定同同事一齊出嚟,催淚彈傷咗好多人嘅心。雖然今晚可能會有類似事件,但都唔驚,會帶定毛巾、水同葡萄糖等物資。」

包圍主要道路大不便

至於中環一帶的名店昨午仍有繼續營業,但良久未見有客人內進,而在交易廣場附近的快餐店,人流明顯較平日少。銅鑼灣崇光百貨門外午間氣氛平和,未見有警員巡邏。惟不少在中環上班的市民均怨聲載道,陳女士指,示威者包圍主要道路,影響市民上班,「平時坐巴士,依家要轉車,阻住晒!」陳亦不滿學民思潮召集人黃之鋒獲釋時豎起拇指,神態囂張。同在中環上班的張女士也不滿示威人士阻礙交通令她需改搭港鐵上班,造成不便。

梁先生(眼鏡店店主):「今次件事係外國勢力喺度指手畫腳,搞到香港唔安寧!」
  • 梁先生(眼鏡店店主):「今次件事係外國勢力喺度指手畫腳,搞到香港唔安寧!」
灣仔<br>譚先生:「好彩港鐵服務正常,返工冇遲到,對佔中行動理解及支持。」
  • 灣仔

    譚先生:「好彩港鐵服務正常,返工冇遲到,對佔中行動理解及支持。」
李先生:「我等小巴去香港仔返工,多咗六十幾人等車,但都預咗,已經提早出門,冇受太大影響。」
  • 李先生:「我等小巴去香港仔返工,多咗六十幾人等車,但都預咗,已經提早出門,冇受太大影響。」

從事金融業的林先生由大坑至中環上班,昨日車程較平日多約十五分鐘。銀行員工黎小姐更特意提早半小時上班,由平時一程過巴士,改為巴士轉乘地鐵,比平日多用了十分鐘。而居於天水圍在金鐘中信大廈對出地盤工作的梁先生則指,平時要早上七時到達地盤報到,但因交通改道令他遲了近一小時,希望獲上司諒解。

中環<br>陳小姐(設計師):「警方使用過多暴力,會考慮罷工。」
  • 中環

    陳小姐(設計師):「警方使用過多暴力,會考慮罷工。」
高小姐:「現場好多物資但缺人手分派,所以我嚟做義工幫手。我不滿政府冇合理解釋點解使用暴力,會留守到最後直至爭取到真普選。」
  • 高小姐:「現場好多物資但缺人手分派,所以我嚟做義工幫手。我不滿政府冇合理解釋點解使用暴力,會留守到最後直至爭取到真普選。」
詹小姐(繪畫老師):「警方發射催淚彈,令我好心痛!唔同人應該有自由表達意見嘅權利,但事件發展到依家,已經好難收尾。」
  • 詹小姐(繪畫老師):「警方發射催淚彈,令我好心痛!唔同人應該有自由表達意見嘅權利,但事件發展到依家,已經好難收尾。」


鍾意就快D Share啦!