掃呢頁CODE去手機

2014年9月14日 星期日

前日戴婚戒今日除? 周杰倫承認:婚禮不能一拖再拖 周杰倫,




前日戴婚戒今日除? 周杰倫承認:婚禮不能一拖再拖

2014-09-14 17:44:00



周杰倫(Jay)今日現身上海,出席「2014觀瀾湖世界明星賽記者會」,為咗感謝周董成為呢個明星賽嘅推廣大使,大會集團主席朱鼎健為Jay特別訂製咗一支雙節棍哥爾夫球棍,又話喺海口嘅Hard Rock酒店,有間總統套房會以Jay命名,大堂又會展示周董嘅樂器等等,而酒店首席執行官Hamish Dodds又送咗支特別結他俾周董做見面禮。

周董同3位主禮嘉賓做推桿儀式,佢自言哥爾夫球技術唔好,所以推咗一陣先成功。前日周董喺北京出席記者會,左手無名指多咗隻戒指,被指係戴上婚戒,今日所見佢「兩手空空」乜都冇,但心情依然大靚。周董自言同Hard Rock酒店好有緣,佢初次出席發布會係喺台北Hard Rock酒店,當時唔慣受訪,連攞咪都唔識,所以現場冇人聽到佢講乜,話估唔到14年之前真正合作,所以外乎份外有意義。

周董又表示:「會給意見酒店,如何做出周杰倫的中國風格出來,如果到時巡迴去到當地,自己會帶一百幾十人住這間酒店。」然後搞笑望住朱鼎健:「應該是免費的吧?」又話到時歌衫索性除落嚟唔洗,夠晒原汁原味。然後周董又好識做,大讚朱鼎健做開運動,有胸肌仲擋住佢視線添。

周董似乎對肌肉好有興趣,佢話到時希望明星賽見到「美國隊長」Chris Evans,睇下佢肌肉有幾大喎,又話個比賽球技唔及愛心重要。

到記者提問環節,問佢做咩除晒手上啲戒指,係咪怕fans呷醋定係感情有變?周董一開始扮晒嘢問:「哪一天?」再講係前日北京記招,佢話:「哦~造型師安排的,他叫我戴我就戴,哪一隻手指沒理會,亦不介意,很驚訝他給三四隻戒指,今天沒有準備給我,就是這樣簡單。」

問到佢年底出新碟,但又傳1月結婚,會唔會太趕,司儀幫口擋駕話只可問活動有關問題,不過周董笑笑口話:「反正說跟沒說也一樣,我說話36歲前,明年1月18日之前會做一件有意義的事,若果是成家立室也不錯,現在專輯為先,婚禮不能一拖再拖,所以專輯要快點完成。」

有內地記者問大會Justin Bieber係咪會參加?朱鼎健弟弟朱鼎耀表示:「本來真的有邀請,但是他在美國遇到麻煩,不方便來中國。」而大會宣傳片中,亦見到韓國紅星全智賢及Rain有份。



前日周董左手有一「抽」戒指,包括無名指上...



今日「空空如也」



點解咁嘅呢?



佢話係造型師嘅錯喎...



不過佢承認呀,婚禮唔可以一拖再拖呀!



鍾意就快D Share啦!