網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月14日 星期日

嘉玲講星爺:星仔冇寸我,仲好尊重我 星爺,劉嘉玲,嘉玲,周星馳,




【短片】【私底下唔熟】嘉玲講星爺:星仔冇寸我,仲好尊重我

2014-09-14 00:30:00



其他影片:>>






嘉玲講星爺:星仔冇寸我,仲好尊重我

劉嘉玲今日喺新蒲崗幫蘋果動新聞嘅「動主播決戰2014」做嘉賓,同大家分享經驗嘅時候,佢仲話自己都有興趣做吓採訪,唔通係俾人問得多,自己都有好多嘢想知?問佢會否都想訪問下近期新聞人物周星馳?嘉玲姐點答呢?係學嘢嘅時候喇!

嘉玲話:「依家報紙日日都寫,我都有睇過。」咁同星爺又算唔算朋友先?佢話:「我同星仔合作過《大內密探零零發》,我幾欣賞呢個人嘅才華,做嘢上合作幾開心嘅,不過私底下就唔熟。」嘉玲又話星爺喺現場好認真同嚴肅,同佢想像中嘅周星馳好唔同喎。

嘉玲仲話:「佢冇寸我,仲好尊重我,成日90度鞠躬。佢喺《430穿梭機》已經係咁,仲叫我嘉玲姐,好有禮貌,不過唔知係咪開玩笑。」

好多人都講星爺種種不是,但嘉玲就另有看法:「我覺得星仔可能係一個好怪嘅人,因為佢平時打扮好怪。不過有talent嘅人都係怪嘅。」問佢如果同星爺再合作會唔會答應,佢就話:「到時睇吓劇本合唔合適,不過我都鍾意同有才華嘅人合作嘅。」



嘉玲仲幾欣賞星爺嘅才華。(攝影:陳慧安)





嘉玲又話星爺喺現場好認真同嚴肅。





嘉玲又話有talent嘅人都係怪。





鍾意就快D Share啦!