掃呢頁CODE去手機

2014年9月26日 星期五

《東張西望》被宰割




《東張西望》被宰割



其他影片:>>






無綫突裁50人 曾醒明:想增強競爭力

本報日前率先披露無綫將會手起刀落,宰割維穩節目《東張西望》整個部門,昨日再有周刊爆料,指今次連維穩節目都難逃一劫,因大台掌權者余詠珊嫌《東張》內容唔夠新,但最重要是當中並非親她的班底,所以話炒就炒,毫不留情。而曾跟她在有線並肩作戰的愛將黃翠如、洪永城及梁嘉琪等則獲重用。

作為《東張》主持的陳倩揚則表示:「每個節目都有存在意義,每日做好自己崗位,都冇得驚。」朱凱婷亦撐同事說:「其實幕後好忙,而且公司需要呢類型節目。」



■無綫維穩節目《東張西望》亦難逃被裁厄運。

【全城熱話】郭富城:替打工仔難過

郭富城:「裁員真係唔知,好少睇新聞。希望個個都安居樂業,香港政府應該體諒升斗市民。裁員係社會問題,最好係人人有工開生活愉快,都替打工仔難過。」

譚耀文:「呢個世界地方好大,大家應該豁出去。𠵱家應該多啲製作,增加人手生產。更多製作係市民嘅希望,仲應該保留人才。」

邵美琪:「留啲空間畀員工,等佢哋去講想講嘅嘢,希望員工唔好唔開心,和平解決唔好憤怒。」



鍾意就快D Share啦!