掃呢頁CODE去手機

2014年9月11日 星期四

高鈞賢離無綫 唔使再扮色魔 高鈞賢,




高鈞賢離無綫 唔使再扮色魔



其他影片:>>






浪費9年青春高鈞賢 離巢tvb唔使再扮色魔

現年30歲的首屆香港先生高鈞賢,在無綫捱足9年有名冇利,月入只有$25,000的他試過被凍薪,近年更越做越霉變二打六,連拍劇非禮阿婆、上節目講痔瘡都要做,一度令他患上抑鬱症。九年青春流逝不返,高鈞賢決定約滿後北上賺人仔,昨日最後一天返無綫執包袱,終於唔使再扮色魔。

九年前只有21歲的高鈞賢,由加拿大返港參加首屆香港先生選舉,以大熱姿態勇奪冠軍,獲司儀鄭裕玲高度讚揚,並跟無綫簽下八年長命約。以為從此一帆風順的他,怎知越做越霉,由第二男主角淪落到二打六的角色,他昨日慨嘆說:「我都唔知點解,做咗好多非禮女人角色,喺《寒山潛龍》要非禮阿婆㖭,甚至有節目講生痔瘡,我好唔想去做,但係覺得作為簽咗合約嘅藝員,做番應份嘅嘢,我都有去做。」多年來被無綫投閒置散,高鈞賢終於決定約滿後離巢,不再依靠大台有名無實的遮蔭,孤身北上內地發展賺人仔。



■高鈞賢在無綫捱足9年,昨日約滿離去,下午返公司執包袱,邁向新一天,終於不用再飾演色魔角色。

攝影:葉君海



■曾獲港男冠軍的高鈞賢近年工作量不多,出席活動時還要配合被魯芬強吻。

資料圖片



■高鈞賢在劇集《寒山潛龍》做配角,飾演老千的他更要非禮阿婆。

劇照

中文唔好 監製嫌棄

昨日是高鈞賢在無綫的最後一天,約下午3時許,他駕駛二手波子返公司執包袱,紙皮箱載滿他九年的回憶,包括粉絲為他拍攝及多年來在無綫拍下的相片,還有外套、籃球等,同事知道他離去,送了一本TVB周刊給他留念,高鈞賢還特別買了一份下午茶,品嚐在無綫的最後一餐。



■高鈞賢昨日用紙皮箱帶走fans送的相簿、外套、籃球,還有在無綫買的最後一份下午茶。



■在無綫越做越霉,高鈞賢曾問家人借錢入股車行,現業績不錯,可以揸二手波子出入。

問到為甚麼離開大台?高鈞賢說:「喺加拿大睇無綫劇覺得幾過癮,盲舂舂返嚟做咗香港先生,可以話夢想達成,嗰時好開心,好多人認識我,無綫都畀一份好吸引合約我,自己感覺好有衝勁,二話不說簽咗八年,即刻同家姐一齊供樓供車,當時$15,000人工,將軍澳層樓300幾萬,都有少少博。初時有好多唔同工作,拍劇、節目,之後拍古裝劇《幕後大老爺》做第二男主角,自己中文水平二年班,要攬住劇本瞓覺,雖然不斷努力,但達唔到監製理想,好多監製怕咗用我。」

知恥近乎勇的高鈞賢,花錢請教戲老師學演技,雖然自覺有進步,但工作卻越來越少,他說:「到第五年公司同我講,呢一年差咗啲,所以呢年合約要凍薪,但要加簽一年,當時人工去到$25,000,自己想喺呢行繼續做,同公司講唔要求做主角,希望慢慢進步嘗試,公司話OK,所以簽咗呢份約。」怎知之後幾年公司卻將他投閒置散,他說:「好多街坊問呢排做緊乜?我好想答佢哋,但答唔到!」



■高鈞賢的儲物櫃,載滿他與無綫的9年回憶。



■交還藝員證前,高鈞賢特別來化妝間走走。

呻藥費貴 唔醫抑鬱

由於要供樓供車供保險,生活壓力令他透不過氣:「嗰時諗係咪真係要繼續呢?懷疑自己係咪有抑鬱,因為唔敢出去面對人,嗰段時間冇乜工作,每月咬住得三、四千蚊使,死撐冇同任何人講,我有睇醫生,但每次藥費$1,000太貴,最後決定自己解決。嗰排冇工開成日打籃球,有次腳傷入院,好深刻係父母嚟探我,阿爸問我攞銀行戶口睇,我即刻喊咗出嚟,點解畀唔到更好屋企人,當時戶口剩番五萬蚊。」

高鈞賢為堅持在這行發展,甚麼角色都肯做,問對無綫是否很失望?他說:「大家timing唔夾!自己畀咗九年時間,公司最尾一年先挽留同加人工,令我喺好唔開心同惆悵狀態下離開。呢九年雖然有啲時間浪費咗,但畀到我經驗同經歷,𠵱家30歲選擇呢一步,希望有新開始,之前去咗北京,有幾間經理人公司都想簽我,其中一間條件唔錯,呢兩個月自由身,享受鬆一口氣感覺,之後會上北京定居同做嘢,重新出發。」

麥玲玲昨在電視城見到高鈞賢,祝福他有新開始,麥師傅說:「佢屬鼠今年沖太歲,適宜走動去凍地方,命格今、明年事業有新發展,但小心協調人事。」

採訪:皓騫



■昨日高鈞賢執拾時遇到麥玲玲,獲贈言事業有新發展。



鍾意就快D Share啦!