網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月22日 星期一

劉嘉玲赴京探王菲 劉嘉玲,王菲,嘉玲,




劉嘉玲赴京探王菲



其他影片:>>






閨蜜嘉玲祝福鋒菲 飛北京見王菲

劉嘉玲雖與王菲份屬閨蜜,但鋒菲復合她亦被蒙在鼓裏,嘉玲前晚與梁家輝、謝君豪等在灣仔演藝學院演出舞台劇《杜老誌》尾場,昨日即飛往北京探望王菲。嘉玲前晚在慶功宴上,被問到事前知否鋒菲復合?她說:「唔知,不過我哋有keep住聯絡,愛係一件好美好嘅事,如果係真,我會衷心祝福佢哋。」嘉玲更大方表示不介意好友將復合一事保密,她輕鬆地說:「做朋友,佢開心,我就開心。」

談到鋒菲復合,嘉玲說:「未睇過啲相,亦冇時間打畀阿菲,不過好多朋友打畀我講呢件事。」此外,梁家輝說:「都係要畀兩人時間同空間,愛唔使周圍講嘅。」

採訪:黃曉妍

攝影:陳俊強



■劉嘉玲與梁家輝笑談鋒菲復合。

【動LIVE】萬人罷課 蘋果全程直播:

和平佔中: http://occupycentral.appledaily.com

YouTube: http://bit.ly/occupycentral



鍾意就快D Share啦!