網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月3日 星期三

Eric Kwok影葉佩雯艷照: 試過幾次都唔成功.... 葉佩雯,




【人夫有料爆】Eric Kwok影葉佩雯艷照:試過幾次都唔成功....

2014-09-03 10:00:00



Eric Kwok講笑話試衝入廁所影葉佩雯,不過只係想聽佢嘅尖叫聲。(攝影:盧妹)

噚晚一本男士時尚雜誌,喺西環舉行「FASHION OBJECTS DESIRE Awards」活動,一班型男陳奕迅(Eason)、周柏豪、郭偉亮、許廷鏗、洪永城同埋林樹鑫就獲得年度大獎,不過Eason就冇出席。

佢哋個個都着住秋冬裝現身,仲要喺街頭接受採訪,真係見到都覺得熱,而Eric Kwok仲着住三件頭西裝,雖然好熱,但一樣都咁有型。

講到佢可以攞到呢個獎,佢就笑住話留咗鬚之後男人味重咗,又話接咗幾部電影,年尾仲有會參與一個認真嘅劇本,要演一個變態殺手,仲話有啲興奮,問佢係唔係好鍾意睇呢啲變態情節電影?佢就話:「成日煲,一返到屋企就變態,所以其實Grace(葉佩雯)對我好包容。」

問Eric Kwok係唔係第一次做咁多戲份嘅電影,佢就話:「戲份就未知有幾多,不過就係第一次咁認真。」佢仲有問過導演,使唔使去街市學人劏豬:「不過導演就話唔使,不過要我瘦多10幾磅,我0依家要開始減,因為我唔可以幾個星期就變張家輝,我仲同導演講,話我講對白唔好,但係導演就同我講,話我個角色唔係好多對白,不過導演就要我做出嗰種有臭味嘅感覺。」

咁學你個朋友謝霆鋒就得,因為霆鋒唔沖涼,Eric Kwok就話:「邊個爆出嚟?好似係Eason爆出嚟,不過唔知佢0依家仲係唔係咁。」

近日荷里活有艷照流出,Eric Kwok就話啱啱自己都睇咗,咁有冇同老婆Grace影?佢就笑住話:「佢都唔俾我影,我試過幾次都唔成功。」咁係你影老婆定係佢影你先,佢就話:「我都冇嘢好影,梗係我影佢啦。我試衝入廁所,不過我都係玩下,我只係鍾意見到佢大叫,其實最近都有諗過放啲嘢放上iCloud,所以啲私人嘢,都係唔好放上網。」

周柏豪就係第一年攞呢個獎,佢話今年自己好似做咗好多唔關自己事嘅嘢,感覺大個咗,咁有做過啲咩?佢就話嚟緊喺紅館開騷,問到進度如何,佢就話:「正0架,進度滿意,好難得可以日日唔做嘢,淨係操肌。」

之前張智霖開騷操肌,搞到心情唔好,柏豪就話:「因為我直頭憎啊,所以日日都要操佢,不過我就唔使戒口。」佢又話會有高難度動作,早幾日仲試過血糖低而暈:「唔係冇晒知覺,而係暈咗一暈,瞓咗喺架車上面,係咁飲汽水同運動飲品,不過都唔得,我仲工作人員講,15分鐘都係咁,就送我去醫院,不過最後當然冇去,我唔想喺娛樂版俾人話操肌過度入院,我死都唔會入0架,0依家反而要食多啲嘢,不過有線條。」講到高難度動作,公司有冇幫柏豪買重保險,佢就話有買,不過唔知幾多錢。



周柏豪近期為紅館騷操肌。







Eric Kwok嚟緊會喺新戲演變態殺手。







鍾意就快D Share啦!