網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月10日 星期三

[FACE 381] 宣示主權 秘戀 11個月 馬明新女:預咗畀人講 馬明,馬國明,MF,




據知馬明與徐佳琦早於 12年已認識,之後二人便保持聯絡,直到去年年底二人才正式撻着,戀情一直保持低調。網上圖片

真面目

宣示主權 秘戀 11個月 馬明新女:預咗畀人講

筍盤難求,適用於樓盤和男人身上。自陳豪被陳茵私有化後,天然呆馬明長踞筍盤首位。向來緋聞不多的他,前週突然傳出與上海妹徐佳琦( Jackie)秘密撻着,雖然二人例牌否認,不過紙包唔住火。

據知二人於去年 11月撻着,至今已秘密拍拖 11個月,由於馬明正處於搏殺期,故二人協議不公開戀情,但向來將家人放在第一位的馬明已帶女友返家見家長,向女友派定定心丸。上週本刊與徐佳琦訪問,雖然她講明唔講馬明,但說到與馬明結緣, 26歲的馬明新歡還是忍不住甜笑出來。







徐佳琦至少半年返上海見屋企人一次,而且係家中獨女,一家人感情相當好。網上圖片

F:《 Face》 徐:徐佳琦

F:報導指你住劏房?

徐:一定係上海住得舒服啲啦(廣東話不太流利),你知道香港租金咁貴,所以我情願去搵一個細啲嘅地方住,咁可以多儲啲錢!

F:獨自到香港咁遠做嘢,好辛苦喎!

徐:唔辛苦唔陰功,因為做緊自己鐘意做嘅工作。我半年就會返上海一次,有時候媽咪都會嚟香港探我囉。

F:點被人影到同馬明飯聚?

徐:嗰日我係同班 friend出去食飯,之後因為比較夜,咁我自己一個女仔,所以有個男仔車我返屋企,我覺得好合理,但係我哋停咗車之後突然啲閃光燈出嚟閃囉!搞到我𠵱家都唔知以後敢唔敢同呢個男仔出去食飯喇。(唔會啩!)

F:覺得香港同上海嘅男仔有咩分別?

徐:我知香港有一部分男仔係比較自我,但係我自己接觸嗰啲呢,我覺得都幾好,幾乖幾孝順囉。

F:揀男朋友有咩條件?

徐:當然除咗緣份外,我覺得男仔基本嘅嘢如孝順啦,體貼啦,乖啦。我呢個人不嬲都好相信緣份嘅,即係我做嘢啦,拍拖啦,都好信緣份囉!我係覺得愛情呢件事,你遇到就遇到㗎喇,你遇到一個人,你覺得你係鐘意佢嘅,你覺得有緣份嘅,其實係無計㗎,你都控制唔到㗎。

F:有指你借馬明,提高自己知名度喎!

徐:我覺得喺香港,如果同一個出名嘅男仔出去俾人哋影到,人哋點都會咁樣講㗎喇,我都預咗畀人咁樣講!但係唔通我之後就唔同啲成功過我嘅人做朋友咩?

由於已簽約寰宇,徐佳琦參演過唔少電影但戲份不多。去年拍《逃出生天》嘅時候就係同古天樂一齊慶生。網上圖片

由 model開始做起,徐佳琦難免要影沙灘相,估唔到身形細細粒,都算係有料之人。

被揭與新歡同車,翌日馬明已飛去英國為電影版《衝上雲霄》開工,之後又同翠如 BB去埋新西蘭,同新女友見面時間真係買少見少。網上圖片

素顏

國內十個女星有 9個都被揭變過臉,但徐佳琦不時放素顏照上微博,有冇變臉一睇就知。網上圖片

愈食愈嫩口

曾華倩  49歲

雖然一直無認過,但係馬國明同曾華倩喺 07年期間,的確行得好埋,加上馬明被影到揸車到曾華倩九龍城寓所,又前後腳現身電視城,可惜戀情維持一年多,就因華倩囝囝唔接受而告吹。

陳開心(雨書)  34歲

去年馬明接拍國內電影《緣來是遊戲》,導演陳勳奇個囡雨書(原名陳開心)即睇中馬明,隨即在拍攝期間借意親近馬明,又多次 send短訊搏 friend,可惜最終都無下文。

胡定欣  33歲( 9月 9日正日生日,生日快樂!)

08年二人因《舞動奇蹟 2》而撻着,並秘密拍拖,期間胡定欣更為咗見多馬明幾面而搬到 5分鐘車程近的新居。不過胡定欣公主病太嚴重,連「順得人」馬明都頂唔住而分手收場。

朱千雪  26歲

馬明和朱千雪拍《流氓皇帝》時,曾被記者撞破馬明半夜車埋朱千雪一齊收工,當時朱千雪仲露出勝利笑容,後來馬明更自爆車過朱媽媽。不過拍完《流》劇之後,緋聞亦急凍。



鍾意就快D Share啦!