網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月10日 星期三

[FACE 381] 容祖兒 8吋高踭鞋嗌救命 祖兒,容祖兒,MF,




祖兒同古巨基都盛裝出席公司旗下珠寶店開張,睇住祖兒着住對 8吋高踭嘅 Charlotte Olympia閃石高踭鞋,全知言都戥佢牙煙。

全知言

容祖兒 8吋高踭鞋嗌救命

上週三( 3日)英皇珠寶喺 1881 Heritage開旗艦店,貴為英皇一哥嘅古巨基同一姐容祖兒梗要到場支持老闆楊受成

當日天氣其實唔差,溫度都 30度左右,不過就一滴風都無,講真都幾焗,全知言企咗一陣睇熱鬧都焗到出晒汗。新婚古巨基就着咗件銀色外套加黑色皮褲,型就係型,不過睇見都熱囉!至於祖兒,佢就好醒目咁着咗 Dolce& Gabbana tube dress,可惜天氣炎熱,加上踩住 8吋高踭鞋企喺室外企足半粒鐘,唔怪得祖兒返到屋企,火速換衫後立即發微博,喊晒口呻高踭鞋搞到佢腰酸背痛。不過我全知言覺得冇靚衫着仲辛苦囉。

大熱天時唔緊要,但係一滴風都冇就真係攞命。祖兒同基仔企足半粒鐘,仲要做訪問,難怪兩個都冇乜表情。

做完活動當晚,祖兒即刻上微博呻辛苦。全知言想睇佢豹紋睡裙 look喎!

活動期間,徐子淇老公李家誠突然經過,仲入咗鋪頭行咗個圈。就咁睇係空手而回,應該帶埋老婆徐子淇嚟揀嘛。



鍾意就快D Share啦!