網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月10日 星期三

[FACE 381] 杏兒照揸 Bosco車 杏兒,黃宗澤,Bosco,胡杏兒,MF,




大方向全知言揮手嘅杏兒當日心情勁靚,而定欣就有少少黑面希望杏兒快啲開車。

全知言

杏兒照揸 Bosco車

大台只此一家胡氏姊妹花,真係非胡定欣同胡杏兒莫屬。

上週一( 1日)兩位好姊妹一身運動裝,去到大坑食林子善開嘅茶記,期間遇到唔少街坊要求合照,杏兒心情勁靚有求必應,而定欣就似係睇杏兒頭,影相時都無乜笑容。食飽飽,杏兒就登上當年由舊愛 Bosco送嘅跑車;而定欣就去買定幾支水,方便轉頭做運動時有需要,呢兩位好姊妹,認真默契十足。

去林子善間茶餐廳食嘢,離開時被職員捉住影相,不過定欣唔多笑得,咩事呢?

杏兒做司機,定欣做跑腿,勁有默契!

Bosco同杏兒都齊齊揸紅色跑車,可惜二人手已分,不過其實二人喜好差唔多,估唔成夫妻真係好可惜。



鍾意就快D Share啦!