掃呢頁CODE去手機

2014年9月17日 星期三

[FACE 382 外地娛樂] 韓女愛作戰 MF,




韓飯台

韓女愛作戰

韓國成年男人需要義務服兵役 2年,但原來在韓國只要你願意,女性一樣可以當軍人。

現時,韓國約有 1萬多名現役女兵,不過,唔好以為女人服兵役會比男人輕鬆,少啲體力都辛苦到喊。 Girl's Day的惠利、 G.NA及曾出演《 IRIS》的金素妍等 6名女星與 1名運動員朴勝羲最近出演 MBC的綜藝節目《真正的男人—女軍特輯》,為了成為真正的女軍人進入軍隊訓練。一入軍營公開真實體重同素顏只係基本常識,被罵、被罰、爬泥地甚至入生化房,真係足以令這班索女眼淚鼻涕齊齊流。

好彩港女唔使當兵啫。

《真正的男人—女軍特輯》

播映日期:逢星期日

集數:暫定 5集

電視台: MBC

1.女性服兵役第一樣要學嘅嘢係咩?

踏入軍營第一樣要學嘅嘢就係唔可以當自己係女人,要當正自己係男軍人,如果唔係就會好似笑星孟勝智咁被鬧到喊。孟勝智被罰做 20下掌上壓,同上級講想以半跪的姿勢做掌上壓,仲駁嘴話:「本來女人就喺半跪地做掌上壓!」後果可想而之,不但 20下全身掌上壓要做足,仲被長官鬧:「你是來這裏當軍人,不是女人。」

孟勝智喊到上氣唔接下氣都冇用,喺軍營裡面,梗記要諗清楚先好講嘢喇。

2.女人天生愛靚,服兵役期間有冇得搽下 bb Cream化下妝先?

話咗唔可以當自己女人,又點可以化妝呢?不過,冇得搽 bb Cream,唔代表冇其他嘢可以搽嘅。沖完涼你都可以拍 D爽膚水,基於訓練需要,即使你唔想你都要將自己塊臉化成「黑臉神」咁㗎!

G.NA入軍營之前,明明仲化到好靚,點知一入營第一件事就係要落妝,之後仲因為訓練需要畫到塊臉黑晒,唔講都唔知呢位阿姑係性感女神 G.NA。

3.點解 Girl's Day的惠利喊晒口?

Girl's Day的惠利拍《真正的男人—女軍特輯》都算好捱得,訓練幾辛苦都好,都識得笑。但係無論佢幾堅強,佢其實都只係 20歲的少女,打返屋企一聽到媽媽把聲就即刻忍唔住喊咗出嚟,仲同媽媽講:「怎麼辦,像要死一樣,我好想食你煮的飯」,睇到都 sad。

Girl's Day的惠利講到自己當了藝人後,感情變得遲鈍了,但是拍《真正的男人—女軍特輯》時,感受到新的情感,所以喊咗好耐。

4.男、女軍人最驚的一項訓練係咩?

軍營裡最可怕的訓練係生化房!生化房內充滿生化氣體,吸入一小口都會讓眼睛睜不開、頭痛、難以呼吸、眼淚口水鼻涕齊齊流。沒有戴好防毒面罩的 G.NA和 Girl's Day的惠利就因呼吸困難而中途逃出了生化房。

G.NA逃出生化房後,披頭散髮、腳步不穩、不斷喘氣、眼淚一直在眼框打轉。

5.《真正的男人—女軍特輯》表現最突出係邊個?

Girl's Day惠利的體能出乎意料的好,竟然比得上是運動選手的另一位演出者朴勝羲。 Sit-up 1分鐘做了 55下、做掌上壓時更勝做了 1分鐘做了 23下的朴勝羲,做了 26下的惠利得第 1名。睇落瘦弱的惠利令其他演出者都大嚇一驚啊!

惠利不但體能好,仲好食得!唔知係咪體力消耗大,胃口都大啲呢?

6.7名演出者中,有冇人被列入黑名單?

笑星孟勝智係被罵被罰得最多的一個。頂上級嘴係常事;訓練時,經過上級多次解釋,都係做錯,真係好難唔入黑名單!

曾出演《 IRIS》的金素妍都不能倖免。金素妍拍《 IRIS》時演北韓最強的特務。但現實上,佢花1分鐘都做唔到1下掌上壓,體能超弱。

金素妍擁有好強的意志力,但係體力就跟唔上,只可以話佢有心無力。



鍾意就快D Share啦!