網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月1日 星期一

荷李活女星裸照疑被iCloud出賣 似足《春光乍網》現實版 BKD_S,




【iCloud出事】荷李活女星裸照疑被iCloud出賣 似足《春光乍網》現實版

2014-09-01 12:14:00



《春光乍網》(右下)上映在即,竟然爆出真人版。

有黑客入侵多位荷李活女星嘅私人手機受電腦,並公開大量不雅裸照,受客人之一嘅金像影后珍妮花羅倫絲(Jennifer Lawrence)已透過發言人回應,並證實部份已流出照片的確係佢本人,仲譴責黑客嚴重侵犯女星私隠。

不過有專家就指,呢次一班女星自拍裸照鬧出大頭佛,唔多唔少自己都要承擔責任,估計大規模外洩不雅照,係黑客利用蘋果手機嘅iCloud雲端功能,從存儲空間漏洞中偷取一眾女星裸照,巧合金美倫戴雅絲(Cameron Diaz)主演新片《春光乍網》(Sex Tape)都係講同樣劇照,講男女主角為增添夫妻間嘅情趣,用蘋果電腦拍下3小時嘅春宮片,點知畀iCloud出賣,令自拍4仔公諸於世。



《春光乍網》海報



《春光乍網》



鍾意就快D Share啦!