掃呢頁CODE去手機

2014年9月27日 星期六

iPhone 6 Plus鬥Galaxy Note 3! 終極粉碎大測試 政治時事,iPhone 6,iPhone 6 Plus,






Apple同Samsung呢對冤家,由廣告鬥到去法院,鬥足咁多年都未分勝負。而最近iPhone 6 Plus一出,自然會有人將佢同Galaxy Note 3一齊比較。不過今次呢場比試就零舍不同。因為今次佢地都放入個攪拌機,睇下邊個夠硬淨。

睇完個結果,相信大家都會明白「今夕吾軀歸故土,他朝君体也相同」呢句野點解。

(另:部Nokia好慘…)



https://www.youtube.com/watch?v=lBUJcD6Ws6s



原文連結:http://yes-news.com/791/iPhone-6-Plus鬥Galaxy-Note-3!-終極粉碎大測試

更多資訊,請即到:http://yes-news.com/


鍾意就快D Share啦!