網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月6日 星期六

外媒有料爆 iWatch將有曲式屏幕 5.5吋iPhone 單手可用 政治時事,




越近9月9日Apple發佈會,就越來越多iDevice相關消息傳出。而今次嘅最新消息,就係傳聞中嘅iWatch智能手錶,將會用上同新iPhone 6一樣嘅藍寶石屏藍之外,今次重可能係首部iDevice擁有可彎曲式屏幕設計。呢段消息代表著假如屬實,咁iWatch有可能會係下圖入面設計,會配合手腕孤弧度錶身設計(其實就係Samsung Gear Live放大版?)。另一方面,消息來源都話iWatch將會有NFC子無線充電設計。

另一方面,大家都想知5.5吋版大iPhone(iPhone Pro),實際操作起來會否因為屏幕太大而有困難。不過據華爾街日報消息指,5.5吋 iPhone將會有一個「單手操作模式」,即係可以將屏幕、鍵盤排位等操作稍為縮小,並將他們排位偏向左右一方,方面用家單手就可以進行大部份操作。

不過根據之前Galaxy Note 3的同類型功能經驗,這個功能應該是講出來好聽,但實際用途不大。



原文連結:http://yes-news.com/?c=422

更多資訊,請即到:http://yes-news.com/


鍾意就快D Share啦!