掃呢頁CODE去手機

2014年9月29日 星期一

Jeana化身黃真真 唔使剝考演技 黃真真,Jeana,

身材姣好的Jeana慶幸今次不需露肉,失望的應該是粉絲吧。(資料圖片)


Jeana化身黃真真 唔使剝考演技

何佩瑜(Jeana)今次在電影中將有演技發揮機會,摒棄過往性感形象,目的是模仿一名女導演而演繹一段悲慘的愛情故事,據知Jeana所模仿的女導演是擅長拍女性愛情題材電影的黃真真,當中更有一場與男角何浩文在浴室的情慾戲,大考演技。

Jeana昨受訪時大賣關子,表示模仿之人物則留待公司公布,但她很感恩這次演出是入行以來最能發揮的機會:「唔使騷身材,純考演技,我今次演一名女導演,戲服毋須性感,最近睇咗劇本好感動、好淒美,(點揣摩?)因為我係張國榮影迷,我睇咗好多哥哥過往嘅戲,好似《金枝玉葉》,亦有睇《星月童話》呢啲愛情悲劇,希望從中可攞到啲演出靈感。」

導演黃真真
  • 導演黃真真


鍾意就快D Share啦!