掃呢頁CODE去手機

2014年9月9日 星期二

阿Yu現身 得番90磅 傳周永恒惡習未改 周永恒,趙頌茹,阿Yu,




【短片】【瘦到得棚骨】阿Yu現身 得番90磅 傳周永恒惡習未改

2014-09-09 19:40:00



其他影片:>>






【瘦到得棚骨】阿Yu現身 得番90磅 傳周永恒惡習未改

周永恒(Roy)涉家暴及婚外情風波,真係日日新鮮日日金,盤踞咗近日各大報章及雜誌頭條﹗

今日有雜誌報道影到阿Yu(趙頌茹)首度出現,上周日佢現身屯門醫院覆診,雖然天氣酷熱,但慘遭家暴同小三困擾嘅阿Yu,仍着住長袖衫及穿短褲遮掩傷痕,左面上仍然有瘀青,而身高5呎8吋嘅阿Yu,0依家由100磅,瘦到得番90磅,真係冇陰功!

另外,對於Roy最新嘅指控,就係報道指佢仍然染有惡習,04年藏毒之後,洗心革面原來係廢話,報道話佢平日定時定候,會喺屋企附近拎貨,不過,0依家多咗記者等佢,就索性係屋企交收云云。據知本來下個月4號,周永恒有份為「基督教正生會」擔任大使同埋出席跑步活動,0依家都被人叮走咗。

報道又話周永恒繼續用兩個女做籌碼,要脅阿Yu返屋企,不過阿Yu未肯就範,而報道就引述阿Yu身邊人說話,話Roy收埋兩個女。

至於昔日好兄弟譚俊彥打電話慰問,仲話幫手打畀阿Yu,周永恒竟然話:「唔使喇!我0依家嫌打得佢少添!」如果係真,周永恒真係「極品」!



周永恒爆出家暴及婚外情後,形象大插水,更傳出佢有惡習未改。(資料圖片)



(圖片)



鍾意就快D Share啦!